• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Plaktivat: slovenski kreativci združili moči v pobudi #ostanidoma

Slovenska oglaševalska stroka v okviru družbeno odgovornega projekta Plaktivat poziva posameznike k odgovornemu ravnanju v času »koronakrize«.

Avtorji plakata: Blaž Ritmanič / Formitas / BBDO, Mitja Petrovič, Ana Ivandić / Innovatif_Foto: Asiana Jurca Avci

»Ad hoc« plakatni akciji se je pridružila večina slovenskih agencij; med njimi Innovatif, Formitas BBDO, Pristop, Grey, Luna \TBWA, Mayer McCann,Futura DDBin Saatchi & Saatchi. S kreativnimi rešitvami sodelujejo tudi študentje Akademije za likovno umetnost in oblikovanje ter številni posamezniki,. Vsa dela so objavljena v zbirki plakatov s pozivom #ostanidoma na profilu družbe TAM-TAMna Facebooku, ki jo večkrat na dan dopolnjujejo z novimi prispeli rešitvami.

 levo: Dominik Bagola in  Urban Zotl (Pristop), desno: Kristijan Andoljšek in Ana Ivandić (Innovatif)

Ideja se je porodila ob razmišljanju, kaj lahko v trenutni krizni situaciji naredijo oglaševalci, komunikatorji, oblikovalci in tekstopisci. Odgovor je jasen –lahko združijo moči, izkušnje in svoje znanje ter pomagajo z ozaveščanjem tudi v najtežjih trenutkih na jasen, močen in kreativen način. Pobudniki so s sodelujočimi navezali stik z nagovorom, da ne gre za klasičen Plaktivatov natečaj za oblikovanje mestnega plakata, temveč za »takojšnjo akcijo«. Kreativni izziv je bil jasen: priposamezniku aktivirati odgovornost, solidarnost in človečnost v boju proti koronavirusu.

 Levo: Mirna Ptiček(andGustav), desno: Kal Dečman (Formitas / BBDO)

»Za klasičen Plaktivatov natečaj, ki skupno traja tri mesece, v tej situaciji žal ni bilo časa. Vseeno pa smo začutili klic oziroma odgovornost, da izpostavimo problematiko, ki pesti vse okoli nas:situacija je namreč nova za nas in jimoramo ustrezno prilagoditi. Izpostavljanje družbenoodgovornih problematik skozi najstarejši medij je tako ali tako Plaktivatovo poslanstvo. Ker smo se morali hitro prilagoditi razmeram, sta namestnih plakatih objavljena samo dva poziva, medtem ko druga kreativna sporočila na temo koronavirusa objavljamo na družbenih omrežjih. Odziv me niti ni presenetil, saj sem vedel, da bomo znali stopiti skupaj ter ukrepati hitro, jasno in udarno. Verjetno smo komu dali tudi kakšno idejo, kaj lahko počne v samoizolaciji,« pripoveduje Tomaž Drozg, vodja Plaktivata in ustanovitelj TAM-TAM-a. 

 Levo: Katja Petrin Dornik, Matija Primc (Grey Ljubljana), desno: Špela Fabjan, Matic Kozinc (Luna \TBWA)