mirka modrinic
Aktualno

Berite Winstona Churchilla, najboljšega tekstopisca za težke čase!

V agenciji Imago Bold so v teh časih optimistično razpoloženi. Kreativna direktorica Mirka Modrinić si želi, da bi svet po tej preizkušnji postal boljši in da bi ljudje postali odgovornejši.

Čeprav smo ločeni, občutimo povezanost

Mirka Modrinić, ki pravi, da je v tem trenutku pomembno »ohraniti  duh in kreativnost«, svetuje tudi, da čas v izolaciji izkoristimo tudi za razmislek. »Sama rada delam med ljudmi, saj se tako razvijejo najboljše ideje. A sem se tudi jaz prilagodila in delam od doma, s sodelavci pa smo stalno v stiku,« je povedala za MM.

Zaradi izolacije se je zatekla v Zagreb, ki ga je poleg virusa pred dnevi prizadel še potres. Nekateri od njenih prijateljev so ostali brez strehe nad glavo, središče mesta pa je dokaj uničeno. »Čeprav smo ločeni, občutimo takšno povezanost kot še nikoli doslej. Delamo od doma, ampak imamo ogromno idej. Vsi smo dodatno navdihnjeni, ker želimo pomagati,« pravi Modrinićeva. V času, ko ne dela, prebira knjigo The power of words (Moč besed) Winstona Churchilla, za katerega pravi, da je najboljši tekstopisec za težke čase. 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji