Petra Čadež: »Marketing je tisti, ki vodi spremembe in jih tudi uvaja«
Za razmišljanje o trenutnih razmerah, ki močno vplivajo tudi na marketinško panogo, smo prosili tudi novo predsednico upravnega odbora Društva za marketing Slovenije.
Gašper Meden
Petra Čadež, sicer direktorica marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v Atlantic Grupi, ključ do gospodarskega okrevanja vidi v marketinški sposobnosti zaznavanja trendov. Današnja priložnost je lahko namreč nova realnost, pravi.
Marketingarji naj izkoristijo svojo »natreniranost« za spremljanje razmer
Petra Čadež poudarja, da marketing, ki je v osrčju poslovanja podjetja in prežema tudi vse druge poslovne funkcije v njem, v obdobju brez pandemije spremlja trende na trgu, jih analizirain predvidi tudi njihov razvoj. »Ta sposobnost in 'natreniranost' spremljanja razmer, zaznavanja sprememb in predvidevanja razvoja situacije je v kriznih razmerah ključna. Videti je, da bo potrebno opredeliti nove, drugačne priložnosti, temu prilagoditi marketinško strategijo, vložiti sredstva in trgom ponuditi tisto, kar bodo uporabniki v novi realnosti želeli. To pa pogosto zahteva tudi spremembo poslovnega modela,« pojasnjuje Čadeževa.
Pripraviti scenarije za oživitev trga
V marketinško orientiranem podjetju je po njenih besedah prav marketing tisti, ki takšne spremembe vodi in implementira. Zato vlogo vseh, ki delujejo v marketingu, vidi v spremljanju razmer in prilagajanju, in sicer s poudarkom na socialnem čutu, pozivih k dejanjem in poudarkom na partnerskih odnosih. »Na podlagi faze spremljanja situacije pa bo treba pripraviti kar nekaj scenarijev za oživitev trga, ko bo treba dobro razumeti, česa si uporabniki resnično želijo v ‘novi normalnosti’, saj bodo prav podjetja in blagovne znamke tisti, ki morajo nuditi zagotovilo, da to razumejo, navdihovati in vključevati vse,« sklene sogovornica.