• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Katja Petrin Dornik: »Kreativno snovanje že po definiciji ni omejeno na pisarno«

Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica v Grey Ljubljana, pravi, da v trenutni situaciji delo v njihovi agenciji zelo gladko teče – tudi zato, ker so se na to pravočasno pripravili.

»Vsak od nas je že kdaj delal od doma, je pa vsekakor novost dejstvo, da zdaj 'na daljavo' dela celoten kolektiv. Ker nismo tiščali glav v pesek, smo se na to pravočasno pripravili, osvežili gesla, prenesli vse datoteke, spakirali vse računalnike in polnilce ter imeli celo nekaj strateških sestankov, kako bo zadeva potekala v praksi. In ker živimo v dobi računalništva v oblaku, 'teamsov' in podobnega, stvari v resnici zelo gladko tečejo. Interni sestanki v živo so pač postali videoklici, maili so 'na polno šibali' že prej, kreativno snovanje pa že po definiciji ni bilo nikoli omejeno na stene pisarne. Mislim, da se na kolektivni ravni dobro držimo principa keep calm and carry on (samo mirno še naprej, op. p.) In – kot celoten planet – upamo, da tole čim prej mine,« je za MM povedala Katja Petrin Dornik.