domen husu
Aktualno

Domen Husu: »Naš posel je v teh izrednih razmerah zanemarljiv«

Delo od doma za kreativce sicer ni nekaj izjemnega, a vseeno smo jih povprašali, kako so se prilagodili novim razmeram.

Tokrat objavljamo mnenje Domna Husuja, kreativnega direktorja v agenciji Yin+Young, ki pravi, da jim delo na daljavo ne predstavlja posebnega izziva, saj se agencijska peterica lahko zelo hitro uskladi med seboj. »Člane naše agencije lahko preštejemo na prste ene roke in posledično nam delo na daljavo ne predstavlja nekega izziva, saj se pet ljudi lahko zelo hitro uskladi med seboj. Malo za šalo in precej zares – morda je ta (samo)izolacija na nek bizaren način celo dobrodošla, da si nekoliko odpočijemo drug od drugega, ker včasih skupaj preživimo več časa, kot bi si želeli. Sicer smo kot agencija tudi v nekarantenskih časih precej fleksibilni, zato lahko v določenem trenutku vsak dela na svojem koncu, pa to še vedno popolnoma funkcionira. Trenutno megalomanskih oglaševalskih akcij ne snujemo, saj nam je po nekem srečnem naključju uspelo skoraj vse zaključiti, še preden smo se vsi razbežali. Seveda tudi v teh dneh iz postelje ali s kavča opravljamo redno delo, ki pa ga ni veliko, saj so se aktivnosti tudi na strani naročnikov (pričakovano) umirile,« je za MM povedal Domen Husu.

Rešitve, ki navdihujejo in ne izkoriščajo ranljivosti potrošnika

Česa pa se je v tem času »naučil«? »Predvsem sem v trenutkih (prisilne) samorefleksije zelo hitro prišel do spoznanja, da je naš posel v teh izrednih razmerah precej zanemarljiv, saj imajo kar naenkrat prednost primarnejše vrednote in potrebe, na katere smo v svoji velikopoteznosti skoraj pozabili. Kar je tudi prav. Seveda to ne pomeni, da kot komunikatorji oz. kreativci ne moremo ponuditi roke pri ozaveščanju, spodbujanju in nenazadnje kratkočasenju javnosti, ki je oz. naj bi bila zaprta za štirimi stenami. Zato je še toliko bolj pomembno, da dajemo od sebe rešitve, ki navdihujejo in zabavajo, obenem pa ne izkoriščajo aktualne ranljivosti potrošnika.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji