• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo: Resne umetnine z nasmeškom

Oglaševalska agencija Mayer McCann te dni za dobro voljo skrbi s pobudo #širinasmeh, ki vključuje predelave različnih umetniških del.

V času samoizolacije, vsesplošne zaskrbljenosti in občutka tesnobe si agencija Mayer McCann prizadeva za širjenje pozitivizma na način, ki»resna« umetniška dela, kot sta na primer portret Ivana Cankarja in slika Krik, prikazuje v drugačni, nasmejani luči.

»Nasmeh pozitivno učinkuje na naše razpoloženje, saj v telesu spodbuja sproščanje hormonov sreče. Z namenom širjenja dobre volje v času samoizolacije smo zato z akcijo #ŠiriNasmeh nasmejali najbolj resne ikone popularne kulture in umetnosti v želji, da nasmejimo tudi uporabnike družbenih omrežij ter jih pozovemo k širjenju istega pozitivnega sporočila med svojimi prijatelji,« kreativno rešitev pojasnjujejo v agenciji.

Posamezne rešitve bodo postopoma objavljali na kanalu agencije Mayer McCann na Facebooku.