adria media
Aktualno

#ostanitedoma in (brezplačno) berite

Tudi Mladinska knjiga in Adria Media Ljubljana se pridružujeta pobudi #ostanidoma in vsem, ki imajo radi dobro branje, ponujata brezplačen dostop do e-knjig in revij.

Mladinska knjiga je v svoji spletni knjigarni za prodajo e-knjig e-Emka ponudila bralcem brezplačen dostop do petdesetih e-knjig za vse generacije in za različne okuse. Navodila za prijavo in seznam knjig najdete na tej povezavi, kjer so na voljo knjige za otroke in mladino, romani, napete zgodbe, priročniki in mednarodne uspešnice. 

Za vse, ki so jim ljubše kot knjige, revije, pa so v založniški hiši Adria Media Ljubljana omogočili dostop do aktualnih številk revij Elle, Cosmopolitan, Story, Sensa in Avtomagazin. Te so za bralce naslednjih 30 dni v aplikaciji Magzter na voljo brezplačno. V aplikacijo se prijavite tukaj, koda pa je ostajamdoma. »Želimo poudariti, da se naš odnos, ki ga gradimo z bralci, v časih, ko smo primorani zamenjati nekatere navade, ni spremenil. Založništvo in novinarstvo ob polnem spoštovanju navodil in opozoril države ne počivata. V tem obdobju še posebej potrebujemo novice, ideje in nasvete, ki nam pomagajo, da lahko te neobičajne čase spremljamo, kolikor se le da, v miru in produktivno,« so ob tej priložnosti povedali v AML.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji