photo
Aktualno

Kako koronavirus vpliva na marketinške proračune slovenskih podjetij?

Podjetja se na izredne razmere odzivajo, kolikor se najbolje znajo. Zanimalo nas je, v kolikšni meri se njihovi ukrepi nanašajo na marketinške aktivnosti.

Iz hotela Kempinski in Zavarovalnice Sava so nam na kratko sporočili, da bodo  za zdaj sledili zastavljenim aktivnostimin ciljemza leto 2020. Ostale odgovore v celoti objavljamo spodaj.

LifeClass: Večino načrtovanih aktivnosti bomo izvedli z zamikom

»Vpliv koronavirusa na naše poslovanje se pozna v znatni meri, saj beležimo nekaj odpovedi. Kljub temu pričakujemo, da bomo izvedli večino načrtovanih aktivnosti in dogodkov v letu 2020, nekatere s časovnim zamikom. Sredstva, ki jih imamo na voljo za oglaševanje in promocijske aktivnostibomo delno prerazporedili na trge, ki so nekoliko manj občutljivi na trenutni pojav, oglaševalska strategija pa bo v svojem bistvu ostala nespremenjena. Pričakujemo, da jo bomo le nekoliko prilagodili glede na nastalsituacijo,« pojasnjuje Lana Švab, predstavnica za odnose z javnostmi v Hotelih LifeClass Portorož.

Nomago: Koronavirus negativno vpliva na povpraševanje

»Na segmentih, kjer smo vezani na prodajo končnim kupcem, je naš marketinški proračunzelo agilen in se ves čas prilagaja ponudbi in povpraševanju. Koronavirus trenutno negativno vpliva na povpraševanje, predvsem na področju potovanj, in temu primerno smo prilagodili tudi oglaševanje,« je povedala Anuška Beltram, direktorica strateškega marketinga v Nomagu.

Renault ne načrtuje marketinških »rezov«

»Koronavirus zagotovo vpliva na naše poslovanje v globalnem pomenu. To velja predvsem za proizvodnjo, kjer se poznajo posledice neredne dobave določenih delov avtomobilov. Je pa tudi res, da ne gre samo za neposreden vpliv koronavirusa, ampak za splet različnih okoliščin.V marketingu za zdaj nadaljujemo po zastavljenih načrtih in ne načrtujemo nobenih rezov oziroma varčevanj,« pojasnjuje Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij v podjetju Renault Adriatic.

Gorenje: Ne predvidevajzmanjševanja marketinškega proračuna z danes na jutri

»V Gorenju dnevno obveščamo vso interno javnost o stanju v zvezi s širjenjem koronavirusa po svetu z namenom zmanjševanja vseh poslovnih tveganj, ki so povezana s poslovanjem na mednarodnih trgih. Da bi čim boljpreprečili tveganje za širitev koronavirusa, zaščitili zdravje naših zaposlenih in zagotovili nemoteno poslovanje naših prodajnih in proizvodnih podjetij, smo na ravni skupine Hisense sprejeli preventivne ukrepe, ki vplivajo na dnevno poslovanje, npr. prepoved vseh nenujnih službenih poti v tujino, delo od doma za vse, ki so bili pred kratkim ali pa se vračajo z ogroženih območij, redno poročanje o zdravstvenem stanju zaposlenih po posameznih podjetjih skupine, navodila o ustrezni higieni rokpo podjetjih smo namestili sredstva za dezinfekcijipodobno. Z ustreznim preventivnim ravnanjem za zdaj uspešno obvladujemo situacijo.

Zmanjševanja marketinškega proračuna ne predvidevamo 'ad hoc', se pa to na lahko zgodi posledično, če bi se virus širil pandemično. To bi namreč zelo verjetno povzročilo odpovedi večjih mednarodnih sejmov, kot je na primer IFA v Berlinu, pa raznih športnih dogodkov, kjer se skupina Hisense Gorenje pojavlja kot večji sponzor.V primeru splošnih slabših gospodarskih napovedi oziroma kritičnega zmanjšanja prodaje zaradi izbruha koronavirusa  pa bomo seveda posledično prilagodili tudi predvidene marketinške aktivnosti in izdatke na ogroženih trgih.Pojav in grožnja širjenja koronavirusa narekujeta ustrezno prilagojeno upravljanje na vseh področjih poslovanja in situaciji se bomo na podlagi ocenjenih tveganj ustrezno prilagajali tudi na področju marketinga,« pojasnjuje Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga v Gorenju.

Labena: Ne načrtujemo sprememb

»V podjetju Labena, ki skrbi za celostne rešitve v laboratorijski in procesni analitikiter se že več kot 27 let ukvarja z medicinskimi pripomočki in distribucijo opreme v devetih državah regije, zazdajne načrtujemo nobenih sprememb pri zastavljenem cilju našega razvoja in marketinga,« je povedal Borut Čeh, direktor Labene.

Postojnskjami začasno ustavili oglaševanje

»Situacija je zaradi koronavirusa zelo nepredvidljiva. Prav zato smo v Parku Postojnska jama do nadaljnjega ustavili oglaševanje, saj je v tem trenutku nesmiselno oglaševati tako na bližnjihkot tudi daljnihtrgih,« so za MM povedali v Postojnski jami.

V Cityparku vse poteka po zastavljenem načrtu

»V Cityparku vse načrtovane akcije in dogodke v največjem nakupovalnem središču v Sloveniji izvajamo po letnem načrtu. Za zdaj tudi ne načrtujemo nobenih sprememb pri zastavljenem cilju našega razvoja in marketinga,« so nam zatrdili predstavniki Cityparka.

Zavarovalnica Triglav: Prilagoditve izvajamo sproti

»Pri pripravi načrtov upoštevamo strateške usmeritve in vse bistvene relevantne vidike delovanja. Podobno ravnamo tudi pri izvajanju aktivnosti, ko jih spremljamo z vidika doseganja ciljev, ter jih sproti razvijamo in prilagajamo relevantnim okoliščinam,« so sporočili iz Zavarovalnice Triglav.

Krka: Delo poteka normalno

»V Krki v Sloveniji in v Krkinih podjetjih in predstavništvih po svetu naša pristojna služba spremlja razvoj dogodkov in nas sproti obvešča o situaciji in o ukrepih. Dogajanje zazdaj nima vpliva na naše poslovanje. Delo v naših poslovnih enotah poteka povsem normalno in po zastavljenih načrtih. Čebi bilo zaradi spremenjene situacije to potrebno, bomo vsekakor prilagodili tudi marketinške aktivnosti,« so za MMpovedali v Krkini službi za odnose z javnostmi.

NLB: Ukrepi odvisni od trajanja razmer

»Vpliv in razsežnost korona virusa je trenutno težko oceniti, se pa kaže v povečanju negotovosti in previdnosttako pri prebivalstvu kot tudi pravnih osebah. Če bodo te razmere trajale dlje, bomo temu primerno prilagodili tudi naše aktivnosti tako v smislu obsega kot vsebine. Določene aktivnosti smo zaradi varnostnih ukrepov že predrugačili, na primer pri organizaciji in sodelovanju na dogodkih, po drugi strani pa spremljamo, kakšna je situacija pri strankah, da jim lahko ponudimo ustrezno podporo. Pravne osebe so najbolj na udaru predvsem zaradi likvidnostnih težav, ki utegnejo biti posledica upada posla in pretresa dobaviteljskih verig, pri prebivalstvu pa lahko npr. pride do situacij, ko se jim zaradi napotitve na začasno čakanje znižajo prihodki in imajo lahko težave z odplačevanjem dolgov. V obeh primerih bomo individualno reševali situacije strank,« pravijo pri NLB.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji