Mimovrste BTC
Aktualno

Spletni trgovec Mimovrste tudi uradno odprl fizično trgovino

Po zgledu Amazona so se tudi pri največjem slovenskem spletnem trgovcu Mimovrste odločili, da vendarle odprejo tudi svojo prvo fizično trgovino. Najbolj priljubljen način nakupovanja njihovih strank je namreč »click and collect«, ko kupec kupi oziroma nar

Kot je na današnji novinarski predstavitvi trgovine Mimovrste v ljubljanskem nakupovalnem središču BTC za MM povedala Jitka Dvořáková, regionalna direktorica spletne trgovine Mall Group za jugovzhodno regijo, pod okrilje katere sodi tudi Mimovrste, se na ta na način poslužujejo »vsekanalnega« (»omnichannel«) modela. »V Mimovrste si želimo pokazati, da kljub temu, da smo pravi spletni trgovec, za tem imenom stojimo ljudje, ki si želimo biti v stiku s svojimi kupci in resnično prisluhniti njihovim željam in potrebam,« je dodala. Po njenih besedah ne gre ravno za poslovni model, ki bi bil podoben Amazonovemu, čeprav so ponosni na takšno primerjavo. »V našem primeru na odprtje fizične trgovine gledamo kot na del procesa znamčenja, saj si želimo med slovenskimi potrošniki še okrepiti ugled blagovne znamke in jih seveda še več privabiti k nakupovanju v spletni trgovini,« je povedala za MM.

Za vse, ki nakupujejo »z očmi«

Kar polovica slovenskih kupcev se pri Mimovrste še vedno raje odloči za osebni prevzem na prevzemni točki kot pa za dostavo na dom. »Virtualni stik z blagovno znamko Mimovrste še ni dosegel tistih, ki prisegajo na izkušnjo v fizični trgovini, kjer se jim prebudijo vsi čuti, kjer je pomemben tako videz trgovine, kot izdelka, ki ga želijo kupiti,« opažajo pri največjem slovenskem spletnem trgovcu, kjer svoj tržni delež ocenjujejo na 50 do 60 odstotkov. Fizično trgovino so tako odprli tudi z namenom približevanja spletnega nakupovanja tudi tistim, ki ga še niso vešči ali pa so zgolj nezaupljivi. »Trgovina omogoča, da si kupci izdelke ogledajo, nekatere tudi preizkusijo, nakup opravijo takoj ali pa se za nakup odločijo pozneje in ga opravijo prek spleta,« dodajajo. V fizični trgovini Mimovrste imajo sicer na zalogi kar 15.000 izdelkov.

Po Ljubljani še Bratislava in Praga, morda pa tudi Zagreb

Ljubljana je prvo mesto, kjer so se pri Mallgroup, 100-odstotnem lastniku Mimovrste, odločili za vzpostavitev fizične trgovine. Po besedahDvořákove, ki sicer še vedno vodi tudi češko spletno trgovino CZC.cz in pol delovnega tedna preživi v Pragi, pol pa v Ljubljani, bodo najverjetneje fizično trgovino odprli še v Bratislavi in Pragi, razmišljajo pa tudi o Zagrebu. Ljubljanska trgovina se je v dveh mesecih, odkar je začela poslovati, izkazala za dober testni poligon, saj v povprečju beležijo okrog 600 prevzemov na dan, torej naročil, opravljenih preko spleta, in prevzetih v trgovini. Kot je za MM povedalaDvořákova, so decembra zabeležili celo rekord, in sicer več kot 1200 prevzemov v enem samem dnevu. Kar velik zalogaj za ekipo trgovine, v kateri je v dveh izmenah zaposlenih okrog 40 ljudi.

Daljši intervju z Jitko Dvořákovo, v katerem je za MM povedala več o slovenskih spletnih kupcih in trendih v spletnem nakupovanju, si boste lahko prebrali v aprilski številki MM-a, ki izide konec marca.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji