Opazili smo: Jogurti Mu v posebnih skodelicah
Grrrega, Ana-Marija-Dare in DJ Brundo so junaki na skodelicah, ki so v središču oglaševalske akcije za Mu, blagovno znamko Ljubljanskih mlekarn.
Tina Guček
»Jogurti Mu se jedo (vsaj!) zjutraj in točno takrat se je ideja o likih porodila Gregi Čeferinu, umetniškemu direktorju agencije Herman & partnerji. Ker je Mu pristen in slovenski, smo želeli pristnega slovenskega avtorja in pristne slovenske skodelice za pristen slovenski jogurt,« so idejo pospremili pri Ljubljanskih mlekarnah. Like je ilustriral Matej de Cecco, skodelice pa so izdelali in potiskali v Petrovčah, v Keramiki Liboje. »Skodelice krasijo prej omenjeni Grrrega – umetniški direktor je dobil svoj alter ego, troglava Ana-Marija-Dare in DJ Brundo, ki z ljubitelji jogurtov Mu v skodelici ne meša samo glasbe, temveč tudi oreške, sadje ali kosmiče. Odzivi na akcijo so že od prvega dne odlični, prvi rezultati pa se že perejo. Tako v pomivalnih strojih kot tudi na roke,« so še povedali za MM.