pristni MU jogurti1
Aktualno

Opazili smo: Jogurti Mu v posebnih skodelicah

Grrrega, Ana-Marija-Dare in DJ Brundo so junaki na skodelicah, ki so v središču oglaševalske akcije za Mu, blagovno znamko Ljubljanskih mlekarn.

»Jogurti Mu se jedo (vsaj!) zjutraj in točno takrat se je ideja o likih porodila Gregi Čeferinu, umetniškemu direktorju agencije Herman & partnerji. Ker je Mu pristen in slovenski, smo želeli pristnega slovenskega avtorja in pristne slovenske skodelice za pristen slovenski jogurt,« so idejo pospremili pri Ljubljanskih mlekarnah. Like je ilustriral Matej de Cecco, skodelice pa so izdelali in potiskali v Petrovčah, v Keramiki Liboje. »Skodelice krasijo prej omenjeni Grrrega – umetniški direktor je dobil svoj alter ego, troglava Ana-Marija-Dare in DJ Brundo, ki z ljubitelji jogurtov Mu v skodelici ne meša samo glasbe, temveč tudi oreške, sadje ali kosmiče. Odzivi na akcijo so že od prvega dne odlični, prvi rezultati pa se že perejo. Tako v pomivalnih strojih kot tudi na roke,« so še povedali za MM.

MU 3

MU 2MU

 

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji