2
Aktualno

»Od kdaj je egoizem kul?«

To je vprašanje, ki ga zastavlja nemška zavarovalnica R+V Versicherung v sodelovanju z agencijo Serviceplan Campaign Munich je namreč predstavila oglaševalsko akcijo, v kateri opozarjajo na to, da je danes v družbi vse preveč egoizma.

»'Jaz, jaz, jaz' in 'moje, moje, moje',« so besede, ki jih ljudje danes prepogosto uporabljamo, pravijo v oglaševalski akciji »Niste sami« (»You Are Not Alone«). Poleg televizijskega oglasa, ki ga je režiral Matt Batchelor, se akcija osredotoča tudi na tiskane medije in družbena omrežja, obenem pa so predstavili tudi nov logotip in celostno podobo. »Z akcijo smo želeli poudariti vrednote podjetja, za katere se v zavarovalnici zavzemajo že vse od ustanovitve pred skoraj sto leti. Gre za spodbujanje medsebojnega sodelovanja in prepričanje, da 'lahko več ljudem skupaj uspe tisto, česar en sam ne zmore',« je povedal Matthias Harbeck, kreativni direktor v agenciji Serviceplan Campaign Munich. Harbeck pravi, da se danes vse oglaševalske akcije zavzemajo za boljšo družbo, ta akcija pa ni le za skupnost, ampak je predvsem proti egoizmu. »Sporočilo akcije, da nikoli niste sami, lahko razumemo na dva načina. Prvi je, da niste sami, kadar potrebujete pomoč in da vam bomo mi takrat pomagali. Drugi pa je, da niste sami na tem svetu in da se tako tudi obnašajte. Ne mečite smeti v gozdu, ne bodite neodgovorni, mislite na soljudi,« pojasnjuje Anja Stolz, direktorica marketinga pri R+V Versicherung.

»Ni nam bilo treba na novo odkriti naše znamke, ampak smo le pokazali, v kaj verjamemo že od nekdaj,« pa je akcijo komentiral Norbert Rollinger, predsednik upravnega odbora v R+V Versicherung. Vrednote zavarovalnice naj bi se namreč ujemale tudi z ugotovitvami najnovejših raziskav. Te kažejo, da si kar 75 odstotkov Nemcev (zlasti milenijcev) želi vedeti, za kaj se blagovne znamke zavzemajo in kaj je tisto, po čemer se znamka razlikuje od drugih. Uspeh na trgu prihodnosti je tako zagotovljen le tistim podjetjem, ki tudi udejanjajo tisto, v kar verjamejo.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji