burger
Aktualno

Plesnivi hamburger ali lepota brez umetnih konzervansov

Veriga restavracij s hitro prehrano Burger King je konec uporabe umetnih konzervansov in ojačevalcev okusa napovedala s svojo najdrznejšo oglaševalsko akcijo doslej.

»V oglaševanju sta le dve obdobji: oglasi pred Burger Kingovim plesnivim whopperjem in oglasi po njem,« je o akciji pomenljivo zapisal novinar AdWeeka David Griner. Burger Kingu drzne oglaševalske akcije (med najpredrznejše lahko vsekakor štejemo redno »trolanje« velikega tekmeca McDonald'sa), ki so bile nagrajene s številnimi kanskimi levi, seveda niso tuje. A še noben oglas do zdaj ni bil tako tvegan, tako pogumen in tako drzen kot ta, na katerem je popolnoma plesniv hamburger. Skratka, popolno nasprotje slastnih hamburgerjev iz drugih oglasov.

Kako drugače sicer učinkovito odgovoriti na očitke, da so izdelki hitre prehrane tako »podprti« z umetnimi konzervansi, da so tudi po 10-ih letih videti kot iz pečice?

Vsak oglas, ki je delo agencij Ingo (del partnerstva med mrežama Ogilvy in Grey) in Publicis, prikazuje Burger Kingov ikonični burger, katerega sestavine načenja plesen. Transparentnost ponazarjajo s ciklom plesnenja, torej od dneva, ko so ga spekli, do dneva, ko so ga – plesnivega – fotografirali.

Akcija tako vedno bolj ozaveščenim potrošnikom sporoča, da je Burger King že prenehal uporabljati umetne konzervanse v večini evropskih poslovalnic, do konca leta pa naj bi to storili tudi v ZDA. »V Burger Kingu verjamemo, da ima prava hrana boljši okus. Zato si močno prizadevamo, da bi bili naši izdelki brez umetnih konzervansov, barv in okusov,« je povedal Fernando Machado, direktor marketinga pri Burger Kingu.

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji