• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nagrajeni pekovski izdelki kot spodbudna popotnica za prihodnost

Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) je včeraj podelila zlata priznanja za odlično kakovost kruha, pekovskega in finega pekovskega peciva, keksov, testenin in svežih slaščic. Letos je bilo podeljenih kar 194 priznanj, kar je največ v 20-letni zgodovini projekta »Odlični pekovski izdelki«. Med nagrajenimi izdelki je tudi 36 izdelkov lastnih blagovnih znamk trgovske družbe HOFER.

Pri kakovosti ne sklepajo kompromisov

Zlata odličja so tudi plod dolgoletnega sodelovanja podjetja s slovenskimi dobavitelji. »Vsak dan znova skupaj z našimi dolgoletnimi dobavitelji izpopolnjujemo recepture in preizkušamo nove okuse,« pravijo. Kot dodajajo, nagrajeni izdelki dokazujejo, da pri kakovosti in svežini ne sklepajo kompromisov, poleg tega pa jih odlikuje »vedno nizka HOFER cena«.

Letos podeljenih kar 194 priznanj

Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij pri GZS sicer že 20 let podeljuje odličja v okviru projekta »Odlični pekovski izdelki«. V dveh desetletjih je skupno podelila 1566 priznanj, največ, kar 943, v kategoriji kruha. Število prijavljenih izdelkov je v zadnjih desetih letih, v  primerjavi s prvim desetletnim obdobjem, poraslo za 4-krat.

V jubilejnem letu 2020 je strokovna komisija pod vodstvom dr. Tomaža Požrla iz Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani ocenjevala rekordno število prijavljenihizdelkov, podeljenih pa je bilo prav tako rekordnih 194 priznanj. »Rekordno število prijavljenih in nagrajenih izdelkov v jubilejnem letu je spodbudna popotnica za prihodnost,« pravi direktorica zbornice Tatjana Zagorc. Po njenih besedah predstavljajo spodbudo slovenski prehranski industriji k razvoju in proizvodnji višje kakovosti kot tudigrajenje spoštovanja in zavedanja o pomenu tako pekarske panoge kot tudi pekovskega poklica.

Kot še dodajajo v zbornici, slovenska pekarska podjetja, prejemniki zlatih priznanj za leto 2020, zaposlujejo 54 % vseh zaposlenih v pekarski dejavnosti v Sloveniji, ustvarijo 72 % celotnih prihodkov v pekarstvu in 88 % celotnega neto dobička v panogi. Njihova povprečna izvozna usmerjenost je za skoraj 4 odstotne točke višja od povprečja celotne dejavnosti.