photo
Aktualno

Plastika kot valuta

Kozmetična znamka Dove je ponudila svojo rešitev za boj proti plastiki. Njihov šampon je namreč v zameno za kos plastike mogoče kupiti v oznamčenem prodajnem avtomatu na njujorški železniški postaji.

Pri Dovu so se odločili opozoriti na preveliko porabo plastiko z zmagovalno kombinacijo tako zase kot tudi za potrošnike. Njihov prodajni avtomat je izdelan iz lesa in aluminija, polnijo pa ga litijeve baterije. Šampon, ki ga prejmete v zameno za kos plastike, je iz ekološke embalaže. Eden od povodov za omenjeno aktivacijo je bilo tudi dejstvo, da je bil leta 2019 Unilever (Dovovo matično podjetje) peti največji onesnaževalec oceanov s plastiko. Mogoče jih tolaži dejstvo, da je Coca-Cola štirikrat večji onesnaževalec.

Na portalu Trend Watching v povezavi z akcijo opozarjajo na dva pozitivna vidika. Prvič, gre za odličen način, da se potrošniki znebite plastičnih izdelkov, kot tudi spodbudo drugim podjetjem, da se angažirajo na podoben način. In drugič, opozarjanje na okoljske probleme je sicer pohvalno, a glavna težava je, kako potrošnike spodbuditi k nakupu ekološke embalaže. Dovu je s prodajnim avtomatom uspelo oboje.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji