• Facebook
  • Twitter
  • RSS

4 oglaševalske zanimivosti s podelitve oskarjev

Ameriška akademija filmskih umetnosti in znanosti je na 92. podelitvi nagrad oskar, ki je tudi tokrat potekala brez voditelja, največkrat nagradila film Parazit korejskega režiserja Bong Joon-hoja Roma. A bolj kot debate o nagrajencih in nominirancih lahko organizatorje skrbi nizka gledanost same podelitve.

1. Negativni trend gledanosti se nadaljuje

Številni analitiki »najpomembnejši noči za film« ne napovedujejo preveč svetle prihodnosti, vsaj kar zadeva gledanost. Začnimo z nekaj (uradnimi) številkami. Čeprav podelitev oskarjev ostaja najbolj gledani filmski »šov«, se negativni trend gledanosti nadaljuje.Triurno prireditev si je tokrat ogledalo najmanj gledalcev do zdaj, in sicer dobrih 23 milijonov gledalcev z ratingom 5,3. Za primerjavo: lani si jo je ogledalo skoraj 29 milijonov. Negativni trend se je sicer začel že leta 2014, ko si je podelitev s takratno voditeljico Ellen DeGeneres ogledalo več kot 43 milijonov gledalcev. Kot pišejo na portalu The Hollywood Reporter, gledanost podelitve oskarjev upade za skoraj petino letno.

2. Brez »umika« oglasa ne gre

Tako kot organizatorji Super Bowla so tudi organizatorji podelitve oskarjev dvignili veliko prahu s prepovedjo oglasa in oglaševalcu s tem verjetno zagotovili še večjo prepoznavnost. V tem primeru gre za oglas podjetja Frida Mom, ki prodaja izdelke, namenjene poporodni negi mater. Oglas prikazuje mlado mamo z novorojenčkom, ki ima na stranišču težave s higienskimi vložki. Preveč nazorno ali ne, organizatorji so se odločili za prvo možnost. In kot vidite na posnetku, tudi samo podjetje ni skoparilo z utemeljeno kritiko.

3. Natalie Portman kot medij

Igralka Natalie Portman, ki je večkrat opozorila na odsotnost kandidatk za oskarje, je svojo podporo režiserkam izrazila na, recimo temu, gverilski način. Sporočilo je bilo namreč napisano kar na njeni obleki. Na rdeči preprogi se je pojavila v črni obleki,  kreaciji modne hiše Dior. Na njej so bila z zlatimi črkami izvezena imena režiserk, ki nominacije za oskarje letos niso dočakale. To so Lorene Scafaria (Prevarantke na Wall Streetu), Lulu Wang (The Farewell), Grete Gerwig (Čas deklištva), Marielle Heller (A Beautiful Day in the Neighbourhood), Meline Matsoukas (Queen & Slim), Alme Har’el (Honey Boy), Céline Sciamma (Portrait of a Lady on Fire) in Mati Diop (Atlantics).

Foto: Profimedia

4. Sedem oglasov iz letošnjega oglaševalskega bloka

Televizijska mreža ABC je oglaševalski inventar razprodala 9. februarja 2020 (Fox, ki je prenašal prav tako februarski Super Bowl, ga je že novembra 2019). Če je 30-sekundni oglaševalski blok na Super Bowlu stal do 5 milijonov evrov, je na podelitvi oskarjev stal polovico tega zneska (med 2,2 in 2,4 milijona evrov). V oglaševalskem bloku sicer ni manjkalo velikih blagovnih znamk, kot so Verizon, M&Ms, Samsung, Heinz, Cadillac in Rolex.

Samsung je predstavil zložljivi pametni telefon Galaxy Z Flip.

Ameriški telekomunikacijski velikan Verizon je poudaril svojo zanesljivost.

Bonboni M&Ms so v živo »komentirali« dogajanje na prireditvi.

Cadillac je že dolga leta eden od večjih pokroviteljev oskarjev.

V Rolexovem oglasu nastopajo veliki filmski režiserji James Cameron, Martin Scorsese, Kathryn Bigelow in Alejandro G. Iñárritu.

Časopis The New York Times se je poklonil temnopoltim Američanom.

Kečap Heinz je bil pač kečap.