• Facebook
  • Twitter
  • RSS

iPROM nadgradil svojo platformo iPROM Cloud

Digitalna agencija iPROM je svojo platformo za programatično oglaševanje iPROM Cloud nadgradila z modulom preddražbe (ang. header bidding).

Oglaševalci imajo z novim modulom možnost vpogleda v celoten oglasni inventar še pred začetkom dražbe, saj se ta začne, preden se naloži spletna stran digitalnega medija. Model preddražbe je namreč metoda trgovanja z oglasnim prostorom v realnem času, na osnovi katere se lahko za oglasni inventar preko različnih platform neodvisno potegujejo vsi potencialni naročniki oglaševanja hkrati. Kot je povedal Simon Struna, strokovnjak za programatični ekosistem v iPROM-u, je takšen način zakupa učinkovit za oglaševalce in donosnejši za spletne založnike.

»Oglaševalcem ta rešitev zagotavlja enovit dostop do premijskega inventarja svetovnih oglaševalskih tržnic in do dvakrat boljši izkoristek medijskih sredstev. Spletnim založnikom lahko integracija preddražbe iz naslova prihodkov ob nespremenjenih proračunih oglaševalca prinaša tudi do trikrat višje donose, kot bi jih bili deležni preko obstoječih prodajnih kanalov. Z založniškega vidika je to tako, kot da bi v jati rib namesto z enim trnkom lovili z več desetimi – ulov bo gotovo bistveno boljši. Zelo podobno je na oglaševalskih platformah, kjer morate biti za uspeh ob pravem času na pravi platformi,« pojasnjuje Struna.Poudarja, da je sistem preddražbe tudi jasen odgovor digitalnih medijev na trend prevladujočega položaja peščice svetovnih igralcev na področju digitalnega oglaševanja in da odpravlja zaprtost monopolnih platform.