• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Od celostne podobe Idrije do certifikata za družbeno odgovornega delodajalca (razpisi)

V pregledu aktualnih razpisov prevladujejo tisti s področja turističnega marketinga in odnosov z javnostmi.

Slovenska turistična organizacija z razpisom išče pomoč pri podpornih aktivnostih odnosov s tujimi javnostmi v letu 2020. Razpis je odprt do 19. februarja 2020, razpisno dokumentacijo pa najdete na povezavi.

Občina Idrija išče izvajalca za izdelavocelostne vizualne podobe za krovno destinacijsko znamko Idrija ter oblikovanje sistema upravljanja in komuniciranja. Izbrani ponudnik bo imel nalogo oblikovati jasno, prepoznavno in izčiščeno celostno grafično podobo, ki se bo uporabljala v komunikaciji s turisti za destinacijo Idrija. Grafična podoba bo uporabljena v vseh promocijskih gradivih, katerih oblikovanje je prav tako predmet naročila. Razpis je odprt do 17. februarja 2020, razpisno dokumentacijo pa najdete tukaj.

V okviru ozaveščevalnega projekta, ki poteka pod krovnim sloganom »Nobeno delo se ne naredi samo od sebe«, je odprt tudi razpis za pridobitev certifikata »družbeno odgovoren delodajalec«. Cilj, ki ga zasleduje certifikat, je celovito izboljšanje družbeno odgovornega upravljanja gospodarskih in negospodarskih subjektov s posebno pozornostjo do zaposlenih. Več o certtifikatu in njegovi pridobitvi si lahko preberete tukaj.