photo
Aktualno

Pivo ni le za moške in koktajli niso le za ženske

Heineken z duhovitim oglasom »Na zdravje vsem« (»Cheers To All«) razbija spolne stereotipe o pitju piva in drugih alkoholnih pijač.

Oglas, pod katerega je podpisana agencija Publicis Italy in je del globalne oglaševalske akcije, je pravzaprav montaža različnih situacij, ko obiskovalcem lokalov postrežejo napačno pijačo. Natakarji dekletom samodejno postrežejo z barvitim koktajlom, fantom pa s steklenico Heinekena. Ko začudeni gosti debelo pogledajo po lokalu, natakarji le spoznajo svojo zmoto in postrežejo, kot jim je bilo naročeno.

»Ideja za akcijo izvira iz resničnih življenjskih situacij, s katerimi se lahko poistoveti vsak. Da bi razbili stereotipe, moramo opozarjati na takšne situacije. To smo želeli storiti na zabaven način s 'herojskim' oglasa. Z akcijo želimo ljudi po svetu spomniti, da lahko svobodno uživajo v svoji najljubši pijači,« je povedala Maud Meijboom, vodja komunikacij pri Heinekenu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji