• Facebook
  • Twitter
  • RSS

9. Outstanding: Zmagovalna dela slovenskega zunanjega oglaševanja

Agencije Pristop, BPCS, Matej Koren Studio, Publicis in Agencija 101 so s svojimi kreativnimi rešitvami v zunanjem oglaševanju najbolj prepričale žirijo 9. Outstandinga.

Europlakat, vodilni ponudnik zunanjega oglaševanja v Sloveniji ter pobudnik in organizator tekmovanja Outstanding, je deveto leto zapored podelil nagrade najbolj izstopajočim dosežkom v zunanjem oglaševanju v Sloveniji. V širši izbor del, ki so se potegovala za nagrade, jih je organizator uvrstil 136, ki so bila na Europlakatovih oglasnih površinah objavljena v koledarskem letu 2019 in so se odlikovala po kreativni plati, bila obrtniško korektna in izstopajoča od povprečja.

V petih tekmovalnih kategorijah so nagrade Outstanding 2019 prejeli Pivovarna Laško Unionv sodelovanju z Agencijo101, Pristop v sodelovanju z Atlantic Grupo, Merkur in agencija Publicis Ljubljana, SNG opera in balet Maribor v sodelovanju z agencijo Matej Koren Studiom ter Ljubljanske mlekarne v sodelovanju z agencijo BPCS.

Sedemčlansko strokovno žirijo, ki je izbirala najboljša dela v petih tekmovalnih kategorijah, je vodil Marjan Novak, lastnik Marketing magazina. Poleg njegaso bili v žiriji še Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik v podjetju Renault Nissan Slovenija, Andrej Krajner, direktor komuniciranja v NLB Skupini, Rok Zagruševcem, direktor upravljanja blagovne znamke in komunikacij v družbi A1 Slovenija, Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji Grey Ljubljana, Martina Hokovnik Hakl, umetniška direktorica na Pristopu,in Matej Kodrič, kreativni direktor v ArnoldVuga+.

Zmagovalci po kategorijah z utemeljitvami žirije:

Obveščanje in ozaveščanje

akcija: FAUST

Naročnik: SNG Opera in Balet Maribor

Avtor: Matej Koren Studio(Matej Koren in Nenad Cizl)

»V zadnjih desetih, dvajsetih letih smo poleg močnih besed dobili tudi posamezne močne črke. Ko v iskalnik vpišete Y, vam iskalnik ponudi youtube, ko vpišete G, google, ko vpišete F facebook. Gre za močne črke z močnimi asociacijami, zato ne čudi, da so ustvarjalci zmagovalnega plakata v tej kategoriji ob Faustu pomislili na F, facebook. Prelomljeni F na plakatu je prelom Fausta z novim hudičem, facebookom. Provokativno sporočilo, izjemno oblikovanje in zaslužena nagrada.«

CITYLIGHT

akcija: DONAT Mg – VAŠA PREBAVA ZGANJA PUSTNE NORČIJE?

Naročnik: AtlanticGrupa

Agencija: Pristop

»V tej kategoriji je bila žirija enotna na prvo žogo. Smiselno sporočilo v jasni komunikaciji ne potrebuje dodatne razlage. Kar je pivo za britanske agencije, je DonatMgza slovenske kreativce. S humorjem do boljše prebave.«

Innovate

akcija: OSTANITE PRISTNI Z JOGURTI MU

Naročnik: Ljubljanske mlekarne

Agencija: BPCS

»Izraz 'out of the box'je nastal v ameriški vojski v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja. Na začetku tisočletja ga je usvojila oglaševalska industrija in je od takrat redno na menijih kreativnih sestankov. Agencija BPCS je s projektom Pristni z jogurti Mu ustvarila projekt, ki ta 'out of the box'seli iz pisarn na ulice, med ljudi.«

Digital

akcija: UNION EXPERIENCE

Naročnik: Pivovarna Laško Union

Agencija: Agencija101

»Digitalno oglaševanje na prostem predstavlja najnovejši izziv kreativcem v državi. Ni plakat, ni televizija, ni internetno oglaševanje. In je hkrati vse to. Agenciji 101 je s preprosto in subtilno rešitvijo uspelo v mimoidočih vzbuditi željo po – pivu.«

Billboard & metrolight

akcija: MERKUR – VSE UREJENO

Naročnik: Merkur

Agencija: Publicis Slovenija

»V klasični in najbolj množični kategoriji je Merkur žirijo prepričal s serijo simpatičnih plakatov, ki so takšni,kot plakati morajo biti. Jasno in kratko sporočilo, privlačni likiin obrtna spretnost. V množici povprečnih plakatov trgovcev se da hitro izstopiti iz povprečja.«