• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Kupili ste na stotine laži. Dajte še eno.«

Skupina kreativcev je v luči trenutnih političnih napetosti in lažnih novic predstavila vino in ga preprosto imenovala Lažnivec (Liar Wine). Vino je šlo v prodajo 31. januarja 2020, torej na dan izstopa Velike Britanije iz EU.

Curro Piqueras, Lorenzo Foffani, Jaime Azurmendi in Guglielmo Foffani so predstavitev Lažnivca (gre za beli merlot) pospremili s provokativno oglaševalsko akcijo. Na oglasih tako najdete slogane »Svet je poln laži, ampak nekatere so bolj bele od drugih«, »Tisti, ki ste kupili na stotine laži: dajte še eno«, »31 januar – svetovni dan laži« in »Popolna pijača ob brexitu«.

Kreativci ob tem poudarjajo, da lahko potrošniki vino dojemajo kot vsako novico ali laž: lahko je belo zaradi barve, lahko pa rdeče zaradi barve grozdnih jagod. »Če pomislite, ljudje pravzaprav ves čas kupujemo laži. Z našim poslovnim modelom gremo namreč nazaj k osnovam. Torej prodajamo laži,« je povedal Curro Piqueras, ki je kreativni direktor  pri projektu.