photo
Aktualno

Trendi 2020: transparentnost, vrednote in zaupanje

Mednarodna skupina strokovnjakov za komuniciranje, načrtovalcev in ustvarjalcev iz agencije za odnose z javnostmi Grayling je izluščila pet ključnih marketinških in komunikacijskih trendov, ki bodo v letošnjem letu vplivali na blagovne znamke in podjetja.

5 ključnih trendov za leto 2020

  1. Nova transparentnost: Zlasti mlajši potrošniki bolj kot prikazovanje pretirane popolnosti cenijo pristnost, transparentnost in integriteto. Všeč jim je, če so blagovne znamke transparentne glede svojih dobavnih verig, če pokažejo, kaj se dogaja v zakulisju (na primer preko Instagramovih zgodb), pomembna pa so tudi odkrita priznanja in iskrena opravičila v situacijah, ko je to potrebno.

  2. Zunanje in mobilno oglaševanje: Učinkovite mobilne oglaševalske akcije so pomembne, ker dosežejo in vključijo uporabnike v relevantne okoliščine ter povečajo konverzijo. Od zgodb in ponudb, ki so lokacijsko relevantne, do združene resničnosti – vse te aktivacije delujejo tako, da pritegnejo pozornost ljudi ter premostijo vrzel med digitalnim in materialnim svetom. 

  3. Spodbuda za dobro: Vrednote postajajo čedalje bolj pomembne in podjetja se vedno bolj zavedajo, da bodo uporabniki cenili njihov pozitiven vpliv na družbo. Blagovne znamke, ki spodbujajo pozitivne navade, inovativne rešitve in so družbeno odgovorne,  povečujejo svoj vpliv ter tako potrošnikom omogočajo, da je prava izbira lažja in privlačnejša. Spremembe vedenja potrošnikov pa vplivajo tudi na vladne spremembe.

  4. Težko dosegljivi: Potrošniki so utrujeni od vsiljivega in slabo usmerjenega oglaševanja. Vse bolj cenijo izvirne in privlačne interakcije ter jasne ponudbe, s čimer se med njimi in podjetji oblikujejo globlji odnosi.

  5. Blagovna gostoljubnost: Ker je komunikacija vedno bolj razdrobljena, potrošniki izgubljajo zaupanje v digitalne platforme. Podjetja zato vlagajo v oprijemljiva prizorišča in dogodke, ki poudarjajo intimnost ter zaupanje. Potrošnik, ki ima pozitivno osebno izkušnjo, se počuti bolj povezanega z blagovno znamko in njenimi vrednotami, kar prenaša tudi v svojo družbo.

»Grayling je preučil, kaj počne večina priznanih znamk in korporacij – s katerimi novimi orodji in tehnikami eksperimentirajo ter kako se razvijajo trendi iz prejšnjih let. Primeri dobre prakse, ki smo jih uporabili za ponazoritev vsakega trenda, so pogosteje s področja komuniciranja s končnimi potrošniki, vendar je razlog za to zgolj to, da so potrošniške blagovne znamke bolj kot druge nagnjene k temu, da svoje komunikacijsko delo javno prikazujejo. Večina trendov pa je pomembna tudi za B2B-komuniciranje, odnose z odločevalci in sodelovanje zainteresiranih strani,« je povedala Nataša Trslić Štambak, direktorica podjetja Grayling za jugovzhodno Evropo.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji