• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ali zdaj že veste, kje je Vilna?

Litvanska prestolnica Vilna nadaljuje z drznimi oglaševalskimi akcijami, s katerimi želi opozoriti nase in pritegniti čim več tujih turistov.

Oglaševalski akciji »Vilna, evropska G-točka« (»Vilnius, The G-spot of Europe«),v kateri so protagonisti doživljali spolni vrhunec med opazovanjem tamkajšnjih znamenitosti, zdaj sledi akcija, ki so jo poimenovali »Vilna, neverjetna, kjer koli že mislite, da je« (»Vilnius: Amazing Wherever You Think It Is«). V njej so se osredotočili na ugotovitve raziskave, po kateri zelo malo ljudi (natančneje le okoli pet odstotkov Britancev in tri odstotke Nemcev) o Vilni ve kaj več, kot da poznajo njeno ime in zelo približno lokacijo. Prav to nepoznavanje Vilne so se odločili izkoristiti kot sredstvo, s katerim opozarjajo na lepote mesta. V oglasu, v katerem so Berlinčane spraševali, ali vedo, kje je Vilna, so jo naključni mimoidoči umestili v različne evropske države ter celo v Etiopijo in Venezuelo. A ne glede na to, kje mislite, da je, je Vilna čudovita, je sporočilo oglasa. Del akcije, ki jo je zasnovala baltska agencija Bechtle and Milzarajs, so tudi spletna stran in veliki oglasni plakati, ki bodo na ogled v Londonu, Liverpoolu in Berlinu ter prikazujejo Vilno kot del pravljičnega sveta.

»Ko smo ustvarjali oglase, smo želeli izkoristiti dejstvo, da nismo zelo prepoznavna evropska prestolnica. Hoteli smo ustvariti zabavno oglaševalsko akcijo, v kateri se na nek način norčujemo iz dejstva, da ljudje ne vedo, kje Vilna sploh je. Mesto smo želeli predstaviti kot kraj, ki je zanimiv in obiskovalcem ponuja veliko, hkrati pa povedati, da gre za lokacijo, ki je vredna vašega obiska, ne glede na to, kje mislite, da sploh je,« je povedala Inga Romanovskienė, direktorica turističnega urada Go Vilnius.