• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Več kot milijon evrov za digitalno oglaševanje Slovenije (razpisi)

V tokratem pregledu razpisov tedna so v ospredju oglaševalske aktivnosti, med katerimi najbolj izstopa »globalna digitalna kampanja 2020« za oglaševanje Slovenije tujim turistom.

Slovenska turistična organizacija preko javnega naročila išče ponudnika za pomoč pri zasnovi »Globalne digitalne kampanje 2020«. Izvajalec kampanje, ki bo potekala v več valovih, bo med drugim skrbel za zakup oglaševalskega prostora in medijski načrt ter oblikovanje oglasov in vsebin. Razpis, katerega vrednost ocenjujejo na več kot milijon evrov, je aktualen do 2. marca 2020. Razpisno dokumentacijo najdete tukaj.

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano z razpisom išče izvajalca  za zakup oglasnega prostora za splošno promocijsko kampanjo shem kakovosti Izbrana kakovost in Ekološka shema. Izbrani kandidat bo med drugim pripravil oglase za družbena omrežja, televizijski oglas, tiskane oglase in spletne pasice. Razpis je odprt do 27. februarja 2020, razpisno dokumentacijo pa najdete tukaj.

SPIRIT Slovenija načrtuje posodobitev in priprava novih vsebin rubrik Države in Panoge na spletnem portalu Izvozno okno ter objavona www.izvoznookno.si v letih 2020 in 2021. Razpis je odprt do 11. februarja 2020, razpisno dokumentacijo pa najdete tukaj.