• Facebook
  • Twitter
  • RSS

6 oglaševalskih zanimivosti Super Bowla 2020

Finale lige v ameriškem nogometu NFL že dolgo ni več le spopad dveh najboljših ekip v sezoni. Gre tudi za enega od najdražjih oglasnih blokov na svetu, ko se oglaševalci spopadajo za pozornost gledalcev. V spektakel sta se vključila tudi ameriški predsednik Donald Trump in predsedniški kandidat Mike Bloomberg.

Foto: Pixabay

Milijoni tu, milijoni tam

Za začetek nekaj (uradnih) številk. Prenos tekme med ekipama Kansas City in San Francisco naj bi si ogledalo 100 milijonov gledalcev, oglaševalci pa so za 30-sekundne oglasne bloke plačali tudi do 5,6 milijona dolarjev oziroma 5 milijonov evrov. Fox Sports naj bi ves oglaševalski prostor razprodal že novembra 2019.

Sedem oglasov, dve agenciji

V AdWeeku izpostavljajo zanimivost, ki zadeva agencijski svet. Dve agenciji sta skupaj prispevali kar sedem oglasov (od skupno več kot 60). Bralci verjetno najbolj poznate neodvisno agencijo VaynerMedia z direktorjem Garyjem Vaynerchuckom na čelu. Čeprav naj bi bila specializirana za družbena omrežja (kar dokazuje tudi njen direktor s številnimi vlogi in predavanji), je zasnovala oglase za Hard Rock International (po smrti Kobeja Bryanta so ga sicer morali predelati), Planters in Sabra. Agencija Goodby Silverstein & Partners, ki je del oglaševalskega holdinga Omnicom, je ustvarila oglase za znamke Pepsi, Doritos, Cheetos in SodaStream.

Neuspešen poklon organizacije PETA Colinu Kaepernicku

Najbolj znana neprofitna organizacija na svetu PETA, ki se bori proti mučenju živali, je NFL razburila do te mere, da ji je prepovedala predvajanje oglasa. 60-sekundni animirani oglas poteka ob spremljavi ameriške himne, v njej pa živali – vse od medveda do orla – pokleknejo. Torej prav nasprotno od tega, kar je oziroma ni storil Colin Kaepernick.

Bloomberg prepričuje proti orožju, Trump utemeljuje s številkami

Veliko ugibanj je bilo, kako se bosta z oglasi predstavila aktualni ameriški predsednik Donald Trump in predsedniški kandidat Mike Bloomberg. Slednji se je osredotočil na politiko glede pravice do nošenja orožja, Trump pa na »blagostanje«, ki ga je podprl s podatki o gospodarski uspešnosti.

Nenavadni zvezdniški sodelovanji

Pivo Bud Light in blagovna znamka prigrizkov Cheetos sta se odločila za sodelovanje z ameriškima raperjema Post Malonom in MC Hammerjem. Ker oba oglasa po mnenju številnih izstopata predvsem s svojim »WTF« elementom, oceno prepuščamo vam.

10 oglasov »velikih«

Procter & Gamble je v enem spotu združil svoje blagovne znamke Bounty, Mr Clean, Febreze, Olay, Charmin, Head & Shoulders in Old Spice.

Googlov oglas »Loretta« je ganljiva zgodba o tem, kako se starejši gospod s pomočjo virtualnega pomočnika Assistant spominja svoje pokojne žene.

Amazon se je z zvezdnico pogovornih oddaj Ellen DeGenerees spominjal sveta pred razvojem virtualnega pomočnika Alexa.

Coca-Cola je svoj energijski napitek Energy oglaševala z režiserjem Martinom Scorcesejem in igralcem Jonahom Hillom.

Coca-Colin tekmec Pepsi je tokrat oglaševal različico brez sladkorja, pri tem pa sodeloval s pevkama H.E.R. in Missy Elliott.

Budweiser, samooklicani »kralj piva«, je z oglasom marsikoga zmedel. Kot pove že slogan oglasa – »tipično ameriški« ali »Typical American«, je imel oglas močno nacionalno noto.

Avtomobilist se je predstavil s 60-sekundnim spotom, kjer osrednjo vlogo igra Bill Murray.Facebook se je predstavil s prvim oglasom v času Super Bowla, v njem pa nastopata filmska zvezdnika, ki imata tako ali drugače v svojih imenih besedo »rock«. To sta Sylvester »Rocky« Stallone in Chris Rock.

V Audijevem oglasu nastopa oziroma bolje rečeno poje zvezdnica serije Igra prestolov Maisie Williams.

Kot pove že ime oglasa, se je Snickers osredotočil na »reševanje sveta«.