• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Bolha.com: Ko »iste stvari osrečujejo različne ljudi«

Jeseni 2019 je blagovna znamka Bolha.com praznovala dvajseti rojstni dan. Obletnici je decembra sledila še ena prelomnica, in sicer obsežnejša tehnološka nadgradnja spletne strani. Ob tej priložnosti so z agencijo Internavti in samostojnim kreativnim direktorjem Samom Geršakom zasnovali oglaševalsko akcijo »Iste stvari osrečujejo različne ljudi«.

Oglaševalsko akcijo so zasnovali tako, da lahko rdečo nit, ki jo uteleša slogan, prenašajo na različne izdelčne oziroma sezonske segmente skozi vse leto. Njen namen je pospeševati uporabo spletne strani bolha.com in pomagati graditi pozitiven odnos do kroženja blaga: »Kot je v svoji konceptualni zasnovi napisal naš agencijsko-kreativni tandem, je Bolha.com največja slovenska platforma za male oglase, ki ima tako močno zavedanje pri potrošnikih, da do priklica blagovne znamke pride samodejno, in to vedno, ko je govora o panogi oziroma pripadajoči kategoriji izdelkov.« A za spodbudo potrošnikov k akciji je kljub temu potreben še dodaten potisk, saj so z oglaševanjem želeli povečati tudi pogostost uporabe spletne strani oziroma povečati količine blaga, ki kroži, namesto da bi neuporabljeno ležalo po domovih. »Stvari imajo namreč vrednost samo, če se uporabljajo. Ta vrednost je tako finančna kot tudi čustvena in prav slednje je v osrčju akcije. S kroženjem blaga vdihnemo stvarem novo življenje, podaljšamo njihovo življenjsko dobo in ustvarjamo ekosistem blaga iz druge roke, ki še zdaleč ni drugorazredno,« je za MM povedala Maruša Grah, vodja strateškega marketinga v podjetju Styria digital marketplaces, pod okrilje katerega sodi tudi Bolha.com. »Ideja je genialno preprosta – prikazati isti predmet, kot ga uporabljajo različni uporabniki, s poudarkom na širini oz. pisanosti, ki jo skozi svojo življenjsko dobo ta isti predmet 'doživi' s pripadanjem različnim lastnikom. Z vsako novo uporabo se revitalizira v odnosu do vrednosti, ki jo nudi svojim uporabnikom, kar je bistvo kroženja blaga,« dodaja.

Pri posredovanju teh sporočil so se poslužili predvsem televizijskega in zunanjega oglaševanja ter nekaterih digitalnih aktivnosti. Pravijo, da so prvi odzivi zelo pozitivni, saj potrošniki razumejo namen akcije, in ocenjujejo, da se ideja o pozitivnih čustvih, povezanih s kroženjem blaga, »lepo in tekoče prenaša na potrošnika«. Po tednu dni od začetka akcije se že kažejo tudi prvi rezultati, ki so prav tako spodbudni. »Opažamo porast spletnega obiska oz. unikatnih uporabnikov na spletni strani. Povečuje se tudi delež tistih, ki bolha.com obiščejo pogosteje. Januarja se sicer že sezonsko obisk in uporaba portala povečata, je pa oglaševalska akcija tej rasti zagotovo dala močnejši zalet. O točnih številkah bomo lahko govorili po končani oglaševalski akciji oz. po njenem prvem delu v sredini februarja,« zaključi Maruša Grah.