• Facebook
  • Twitter
  • RSS

B-report 2019: Pristopovo vodilo ostaja »presežna kreativnost v imenu tržne učinkovitosti«

Pristop je poleg Agencije 101 drugi slovenski predstavnik, ki se je po B-reportu uvrstil v sam vrh največkrat nagrajenih agencij v regiji. Kljub obilici nagrad v agenciji na prvem mestu izpostavljajo reševanje naročnikovih izzivov in zmernost pri prijavah na oglaševalske festivale.

Foto: Pristop

»V sklopu naše strateške zaveze, da (p)ostanemo partnerji za rast in razvoj, smo v preteklem letu snovali kreativne presežke, ki niso bili deležni zgolj 27-ih domačih in mednarodnih priznanj, temveč so predvsem učinkovito reševali poslovno-komunikacijske izzive naših naročnikov,« pravijo v Pristopu. Tako imenovana presežna kreativnost v imenu tržne učinkovitosti ostaja njihovo vodilo tudi v letošnjem letu, zato želijo pri prijavah na mednarodne festivale ostati zmerni ter primarno zasledovati cilj reševanja naročnikovih izzivov in doseganja rezultatov, ki bi jim zagotovili konkurenčno prednost na trgu. »Prav odlični rezultati in dolgoročna sodelovanja pa so bila v zadnjem desetletju za Pristop najboljša popotnica pri pridobivanju novih naročnikov in krepitvi ugleda tako na domačem kot na tujih trgih,« še dodajajo v agenciji.