• Facebook
  • Twitter
  • RSS

B-report 2019: »Mednarodni festivali so etiketa verodostojnosti agencije«

Agencija 101 je skupaj s Pristopom in Studiom Sondo tretja največkrat nagrajena agencija v regiji. Po mnenju Dina Zupančiča, direktorja in partnerja v Agenciji 101, so kreativni dosežki in nagrade posledica vsesplošnega razvoja agencije.

Po besedah Dina Zupančiča (na fotografiji) so v Agenciji 101 lani nadaljevali realizacijo projektov s kreativno dodano vrednostjo. »Agencija 101 se razvojno usmerja na več strokovnih področij, je pa kreativnost del naše DNK. Ob tem je odličnost v idejah tudi tista prvina, ki je najbolj na očeh in s tem najbolj izpostavljena. Seveda pa so ideje najodličnejše takrat, ko so relevantne in znajo prodorno nadgraditi odlično strategijo,« je prepričan Zupančič.

Na vprašanje, ali se nameravajo tudi v letu 2020– morda celo v večji meri? – prijavljati na mednarodne oglaševalske festivale, sogovornik odgovarja, da to težko napove, saj je odvisno od samih projektov. »Festivale izbiramo glede na projekte, ki jih izvedemo, in ne obratno. Če bodo projekti »pravi« za večje mednarodne festivale, jih bomo brez dvoma prijavili. Vsekakor pa bomo vedno prisotni na lokalni in regijski festivalski ravni.« 

Zupančič sicer posameznih festivalov, ki bi morda imeli večjo »težo« tudi z vidika pridobivanja naročnikov oziroma vpliva na poslovanje, noče izpostavljati. Zanj ima vsak festival svoj namen, ciljne javnosti in seveda tudi posebnosti. »Vsak ima tudi svoj vpliv. Je pa zagotovo res, da festivalske nagrade nosijo določeno težo, denimo vplivajo na to, da se agencija znajde na seznamu želja naročnikov, v tujini pa so morda še najbolj etiketa verodostojnosti agencije.«

Pa morda zaradi uspehov na festivalih že zaznajo večji ugled agencije tudi na mednarodni ravni? »Ugled se zagotovo krepi. Je pa res, da je gradnja ugleda tek na dolge proge. Ker smo mlada agencija, se nam še v Sloveniji kdaj zgodi, da nas kdo še ne pozna. V tujini smo kot nepovezana agencija neodvisen igralec na velikem trgu, zato je krepitev ugleda in prepoznavnosti za nas pomembna. Določeno vlogo pri tem lahko igrajo tudi komunikacijski festivali.«