• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SPIRIT Slovenija odgovarja na očitke: odzivi na oglas so pozitivni

Pri SPIRIT Slovenija ocenjujejo, da so kritike glede oglasa, v katerem igrajo glavno vlogo moški, posledica napačnega razumevanja. Obenem pa negativni odzivi spodbujajo negativizem in nestrpnost. Čudno.

Z agencije so nam zdaj posredovali sporočilo za medije, v katerem so zapisali, da so odzivi, ki so jih prejeli, v veliki meri pozitivni. Video, ki ga je sicer zasnovala pretežno ženska ekipa, je po njihovih besedah namenjen tuji poslovni javnosti, predstavitvi prebojnih rešitev in vrhunskih dosežkov slovenskega gospodarstva. Po njihovih trditvah je namenjen ustvarjanju interesa in pozicioniranju pri procesu pridobivanja novih poslovnih partnerjev ter investitorjev, s čimer pomaga krepiti slovensko gospodarstvo. Tujim poslovnim partnerjem pokaže, da v Sloveniji lahko ustvarjajo dodano vrednost, pravijo pri SPIRIT Slovenija. »Na agenciji nas veseli, da si je video, ki smo ga konec decembra lani objavili na družbenih omrežjih agencije, ogledalo že več kot 25.000 ljudi in da je sprejet izjemno pozitivno. Video je krepko presegel odmevnost preteklih podobnih posnetkov. Ljudje so nad njim navdušeni in pravijo, da je po promocijski kampanji »Slovenija, moja dežela« to eden od redkih promocijskih videov, na katerega smo lahko upravičeno ponosni. Dobre odzive doživlja predvsem s strani tuje poslovne javnosti, pozdravljajo pa ga tudi slovenski gospodarstveniki, saj ga predstavniki podjetij vidijo kot pohvalo za svoje trdo delo in vloženi trud,« je med drugim povedala Ajda Cuderman, direktorica SPIRIT Slovenija.

Dodaja, da so poleg pozitivnih odzivov na agenciji prejeli tudi dobronamerne in konstruktivne pripombe, česar so veseli, prejeli pa so tudi nekaj takšnih, ki so posledica napačnega razumevanja vsebine in namena promocijskega videa ter na družbenih omrežjih spodbujajo negativizem in nestrpnost. Poudarjajo, da je v oglasu zajeta zgodba in rdeča nit slovenskega gospodarstva ter je kot takšna v svoji nevtralni obliki izpostavila dosežke podjetij in slovenskega gospodarstva. »Agencija je z omejenimi finančnimi sredstvi, ki jih je imela na voljo, uspela zagotoviti optimalen scenarij in vključiti avtentične posnetke nekaterih prebojnih gospodarskih rešitev. Zgodba o uspešni Sloveniji v videu traja skoraj tri minute in čeprav je na prvi pogled to veliko časa, ga je dejansko premalo, da bi v njem zajeli želje vseh,« so še zapisali.