Mars
Aktualno

Mars: »Mi smo planetu rekli da. Tudi vi mu lahko.«

Ameriško podjetje Mars, ki ima v lasti 115 blagovnih znamk, je lansko poletje predstavilo novo celostno grafično podobo in korporativno poslanstvo, ki se glasi: »Svet, ki ga želimo jutri, se začne s tem, kako poslujemo danes.«

S pobudosi želijo spodbujati ukrepe na področju obvladovanja podnebnih sprememb. Da ne gre le za besede, so pokazali z naložbo v trajnostni načrt »Sustainable in a Generation Plan«, vredno več kot 900 milijonov evrov. Zavezali so se, da bodo še naprej poskušali zmanjšati emisije toplogrednih plinov iz svojega neposrednega delovanja v skladu z najambicioznejšim ciljem Pariškega sporazuma, t. j. omejitvijo globalnega segrevanja za 1,5 stopinje Celzija. »Mars je prvič napovedal svoje ukrepe pred desetletjem – da bo do leta 2040 pri svojem poslovanju dosegel uporabo 100-odstotno obnovljive energije. Zdaj je čas za razmislek o preprostih, vsakdanjih ukrepih, ki bodo pripomogli k boljšemu jutri,« pravi Darja Šušteršič, direktorica za trge Slovenije, Hrvaške ter Bosne in Hercegovine pri podjetju Mars.

Kot pravi Vanja Vagić, vodja korporativnih zadev pri Mars BBA, so si v družbi zadali še nekaj ciljev, na primer do leta 2025 zmanjšati skupne emisije toplogrednih plinov za 27 odstotkov in do leta 2050 za 67 odstotkov. K ukrepanju na področju podnebnih sprememb spodbujajo tudi posameznike in podjetja, ki jih vabijo, naj svoja prizadevanja delijo preko družbenih omrežij z uporabo ključnika #PledgeForPlanet. Med zaobljube planetu, ki jih lahko naredi vsak, med drugim sodijouporaba vrečk za večkratno uporabo, recikliranje odpadkov, petminutno tuširanje, kupovanje lokalnih izdelkov, vožnja s kolesom, izklapljanje elektronskih naprav, ugašanje luči, obnovljivi viri energije ter ponovna uporaba oblačil.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji