• Facebook
  • Twitter
  • RSS

B-report 2019: Kako so voščenke Imagu Ogilvy prinesle naziv največkrat nagrajene agencije na Hrvaškem

Hrvaška agencija Imago Ogilvy je za akcijo »Boranka«, v kateri so v središču voščenke iz pepela požganih dreves, lani osvojila vrsto nagrad za kreativnost in se po B-reportu prepričljivo uvrstila na prvo mesto največkrat nagrajenih agencij na Hrvaškem. Kreativni in umetniški direktor Darko Bosnar poudarja, da so želeli z akcijo podati sporočilo, ki bo vplivalo tudi v fizičnem svetu, ter ljudi spodbuditi h konkretnim dejanjem.

Akcija, ki je po B-reportu tudi največkrat nagrajena hrvaška akcija na oglaševalskih tekmovanjih,izhaja iz dejstva, da uničujoči požari na Hrvaškem vsako leto pretvorijo zelene gozdove v črna zažgana območja.Narava se sama težko in počasiobnavlja, zato so ji priskočili na pomoč hrvaški skavti, ki so jo želeli pogozditi. Iz črnega pepela zažganih dreves so ustvarili posebne voščenke in jih več kot 100tisočpriložili hrvaškim dnevnim časopisom. Z voščenko so lahko bralci narisali drevoinilustracijo naložili na spletno stran www.boranka.hr. Zdonacijo v višini enegaevra so virtualna drevesa postala resnična, saj so jih prostovoljci dejansko zasadili na požganih območjih. Darko Bosnar ob tem poudarja, da »Boranka« združuje spletni in fizični svet. Večina kampanj namreč sporočila prenaša s pripovedovanjem zgodbe, ki je običajno neotipljiva. Z voščenkami oziroma s pepelom pa so ljudem omogočili, da si »umažejo« roke s pepelom požganih gozdov in na svoji koži fizično začutijo sporočilo in s tem postanejo del kampanje.

»Vsekakor je čudovit občutek vedeti, da poleg kipcev z marketinških festivalov za seboj puščate tudi veliko bolj oprijemljivo dediščino, torej novo življenje v obliki mladih zasajenih drevesnih sadik,« pravi Darko Bosnar, kreativni in umetniški direktor v Imago Ogilvy.

»V našem poslu imam najraje trenutek, ko kampanja izpolni cilj. A ne morem pozabiti trenutka, ko je ideja nastala. Takrat jecelotna ekipa razmišljala v slogu'no, to bi bilo super, če bi šlo skozi'.. Tako kot za vsako kampanjo smo tudi pri tej verjeli, da lahko ustvarimo nekaj lepega. Toda zdaj, po dveh sezonah projekta, si nismo mogli niti predstavljati, kako pozitiven učinek bo imel.« Pogozdili so več kot 200 tisoč kvadratnih metrov, posadili več kot 50 tisoč novih dreves, sodelovalo pa je na tisoče prostovoljcev.  Kampanja je za svojo učinkovitost in kreativnost prejela številne nagrade na Hrvaškem in v tujini ter je tudi največkrat nagrajena neprofitna kampanja v zgodovini Hrvaške. »Vsekakor je čudovit občutek vedeti, da poleg kipcev z marketinških festivalov za seboj puščate tudi veliko bolj oprijemljivo dediščino, torej novo življenje v obliki mladih zasajenih drevesnih sadik.«