• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Bo Ikei uspelo narediti najbolj »instagramski« izdelek?

Vsi poznamo Ikeo, vsi imamo radi njihove praktične in estetske izdelke za dom. Verjetno pa še niste slišali za njihov novi izdelek, ki je predvsem zanimiv. Gre za Müpolash, ki naj bi bil nekaj tako posebnega, da pri Ikei napovedujejo, da bo postal največkrat deljeni izdelek na Instagamu.

»Vsaki dve sekundi nekdo na Instagramu deli katerega od Ikeinih izdelkov. V tej luči smo za vse oboževalce pripravili še nekaj, kar jih bo preprosto navdušilo. Gre za najbolj neopisljivo, neverjetno in instagramsko ‘stvar', ki je bila kadar koli narejena,« so Müpolash opisali v oglasu. Müpolash je nekakšna mešanica skodelice, posode za lončnice, svetilke in regala. Prav te izdelke pa uporabniki in kupci Ikeinih izdelkov tudi najpogosteje delijo. Müpolash je bele barve, bela pa velja za najbolj priljubljeno barvo na Instagramu. Izdelan je iz trajnostnega in biorazgradljivega materiala ter natisnjen s 3D-tiskalnikom. 

In to še ni vse – vsega skupaj so izdelali le pet kosov, ki jih ne bo mogoče kupiti v redni prodaji. V sodelovanju z bruseljsko agencijo Ogilvy Social Lab si je Ikea namreč zamislila akcijo, v kateri pozivajo vse, ki bi si Müpolash želeli, naj ga s pomočjo filtra za obogateno resničnost postavijo v svoj dom ter opremijo objavo s ključnikom #monIKEA ali #mijnIKEA. Pet tistih, ki bodo objavili najlepšo fotografijo, bo nato prejelo izdelek.