Jana Savić Rastovac
Vpogled

Izkoristili že pozabljeni medij – in zmagali v B-reportu

Rezultati petega B-reporta so nedvoumni. Agencija McCann Beograd je z domiselno »spreobrnitvijo« malce čudaške srbske navade,ustvarila največkrat nagrajeno akcijo v regiji, sama pa je postala največkrat nagrajena agencija tako v regiji kot tudi v Srbiji.

Izhodišče za akcijo, ki je navduševala na mednarodnih in lokalnih oglaševalskih tekmovanjih (*),  je neobičajna srbska navada, da razočarani starši kar med malimi oglasi v časopisih objavijo, da se iz določenega razloga odrekajo svojim otrokom; pogosto se to dogaja zaradi njihove spolne usmerjenosti. Agencija je v sodelovanju s srbsko nevladno organizacijo Da se zna, ki se zavzema za pravice skupnosti LGBT+, male oglase spremenila tako, da v njih starši zagotavljajo, da se ne odrekajo svojim otrokom zaradi njihove spolne usmerjenosti.

Po mnenju Jane Savić Rastovac, izvršne kreativne direktorice pri McCann Beograd, je sporočilo akcije prepoznala in pozdravila najširša javnost, predvsem zaradi zornega kota, od koder izvira ideja. »Ljubezen do otroka je za vsakega starša nekaj resničnega. Akcija je v morju drugih družbeno odgovornih akcij izstopala prav zaradi uporabe lokalnega vpogleda, prakse 'odrekanja otrokom' v dnevnih novicah, postavljanja staršev v glavno vlogo in uporabe skorajda pozabljenega medija,« je prepričana sogovornica.

Glavni cilj akcije je bil po njenih besedah ozavestiti javnost o zelo občutljivi tematiki. Verjame, da jim je to tudi uspelo. »Med pomembnejšimi rezultati akcije ni le podpora skupnosti LGBT+, temveč tudi prevzemanje njenega slogana kot gesla beograjske Parade ponosa, prepoznavnost naročnika naše in vseh njihovih aktivnosti v družbi ter ustanovitev lokalne podružnice Rainbow Families. Naj vam na tem mestu zaupam, da si lahko obetate njeno nadaljevanje,« je še dodala Savić Rastovčeva.

Ne odričem se

Izhodišče za akcijo je neobičajna srbska navada, da razočarani starši kar med malimi oglasi v časopisih objavijo, da se iz določenega razloga odrekajo svojim otrokom.

* Med drugim je bila akcija nagrajena na mednarodnem festivalu kreativnosti Zlati boben in regijski konferenci medijskih trendov SEMPL, na evropskem festivalu kreativnosti Eurobest pa je prišla v ožji izbor.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji