• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vodik po novem tudi Mannerjeva agencija za odnose z javnostmi

Podjetje Manner in agencija Vodik sta sodelovanje z oglaševalskih aktivnosti razširila še na odnose z javnostmi.

Kot je za MM povedal direktor Vodika Nino Horvat, je Manner novo agencijo z odnose z javnostmi iskal (in našel) preko razpisa. »Nadgradnja našega sodelovanja z njimi zdaj zajema organizacijo dogodkov, oglaševanje in odnose z javnostmi za blagovni znamki Manner in Casali,« pojasnjuje Horvat.

 »Sodelovanje z agencijo Vodik smo na temelju zaupanja, strokovnosti in izredno pozitivnih izkušenj s področja oglaševanja in organizacij dogodkov razširili še na področje odnosov z javnostjo. Veselimo se novih izvirnih vsebin!« dodaja Dejan Sejdič, direktor prodaje pri Manner Slovenija.

Med vidnejše akcije njunega sodelovanja se uvršča vsakoletna promocija Mannerjevih napolitank v Planici (Manner je eden od glavnih sponzorjev).

Za blagovno znamko Casali so pred leti pripravili več gverilskih akcij, ki so se po Ljubljani odvijale teden dni.