Big bang
Aktualno

Partnerstvo, ki povezuje dogajanje na nogometnih zelenicah in igričarstvo

Slovenci smo dobili prva e-reprezentanta v nogometni simulaciji eFootbal PES 2020; to sta Samel Šabotić in Domen Pečnik.

Čeprav gre za premierni in s tem zgodovinski dogodek, pa tako Nogometna zveza Slovenije kot glavni sponzor tekmovanja Big Bang poudarjata, da gre za dolgoročno partnerstvo, ki združuje nogometne zelenice in industrijo videoiger.

E-šport kot strateški projekt NZS in Big Banga

Kot je za MM povedal Martin Koželj, generalni sekretar NZS, je Nogometna zveza Slovenije s tem postala prva nacionalna panožna zveza, ki se je odločila za vstop na področje e-športa. »Odločitev je bila logična, potem ko je iniciativo pokazala Evropska nogometna zveza (UEFA) z organizacijo dveh turnirjev v nogometnih simulacijah – tekmovanje eEuro 2020 v nogometni simulaciji eFootball PES 2020 in eChampions League, tekmovanje za klube, v igri FIFA 2020.« Ob tem sogovornik dodaja, da je izbor prvih dveh e-reprezentantov za NZS zgodovinski. Njihova želja je, da ne bi šlo le za enkraten dogodek, temveč da e-šport v prihodnosti povežejo tudi s klubskim področjem in skupaj s klubi in partnerji organizirajo še več podobnih dogodkov, kot je bil decembrski.

Samoumevnost vključenosti v projekt in sodelovanja z NZS, ki so ga napovedali na zadnji konferenci Sporto, poudarjajo tudi v Big Bangu. »Na eni strani je Big Bang vodilni slovenski trgovec na področju igričarstva, saj naš tržni delež pri prodaji igralnih konzol in videoiger znaša 60 odstotkov, NZS pa je največja športna organizacija v Sloveniji. Lahko bi rekli, da smo s strateškim partnerstvom povezali najboljše, kar v Sloveniji lahko ponudimo z zelenic in igričarske industrije, ki je samo v Sloveniji vredna več kot 30 milijonov evrov letno. Big Bang je tako postal prvi uradni pokrovitelj slovenske nogometne e-reprezentance, vendar pri tem ne gre za klasično obliko sponzorstva, kot smo jo morda navajeni iz preteklosti,« pojasnjuje Matjaž Butara, direktor marketinga v Big Bangu.

Kvalifikacije v številkah

V sklopu kvalifikacij so organizirali turnirja v Big Bangu v mariborskem Europarku in v Big Bang Mega v ljubljanskem BTC City, finalni turnir pa je potekal na Brdu pri Kranju. Osemurni finalni dogodek, ki ga je NZS prenašala preko svojih družbenih omrežij, si je skupno ogledalo več kot 20 tisoč gledalcev. A kot poudarja Butara, je bil to le finalni dogodek. »Še dodatnih nekaj sto tisoč posameznikov in posameznic smo namreč zajeli tudi pri marketinških aktivnostih, ki so vodile do finalnega turnirja. Sama kampanja je namreč potekala preko vseh klasičnih in digitalnih kanalov NZS in Big Banga, obenem pa smo imeli tudi močno podporo ostalih partnerjev pri projektu ter tudi pri nogometnih klubih, ki igrajo v Prvi ligi Telekom Slovenije,« je zadovoljen Butara.

Premierni dogodek presegel pričakovanja, a zgodba se nadaljuje

Po prvem dogodku so tako v NZS kot Big Bangu z doseženim zadovoljni. »Kljub temu, da smo vedeli, da so e-športni prenosi priljubljeni, so nas številke na koncu pozitivno presenetile. Finalni dogodek si je ogledalo več kot 20 tisoč gledalcev preko naših družbenih omrežij, kar je doseg, ki si ga lahko na nekaterih spletnih prenosih manj izpostavljenih vsebin le želimo. S tem, ko smo izbrali prva e-reprezentanta, smo naredili prvi korak, zdaj pa upamo, da se bosta Sanel in Domen izkazala tudi v evropski konkurenci.« Na zaključnem turnirju namreč nastopi le dvanajst najboljših, ki se morajo prebiti skozi kvalifikacije (začnejo se marca), v katerih nastopa 55 držav. Če bosta naša e-reprezentanta uspešna, bosta nastopila v finalnem delu tekmovanja, ki je po Koželjevih besedah nekaj posebnega že samo zato, ker bo organiziran na enem od najprepoznavnejših nogometnih stadionov na svetu, angleškem Wembleyju.

»Odziv je vsekakor presegel naša pričakovanja, saj smo se zavedali, da orjemo ledino. Vendar pa so naša pričakovanja za prihodnost še veliko večja. Verjamemo, da bomo z naslednjimi dogodki in njihovo nadgradnjo uspeli privabiti še veliko večjo publiko. Nenazadnje je bil Big Bang že v preteklosti prva izbira in vodilni na področju igričarstva v Sloveniji, našo pozicijo pa bomo v prihodnje še dodatno okrepili,« pravi Butara, ki tudi verjame, da jim bo uspelo igričarsko skupnost v Sloveniji povezati na najvišji ravni. »Gre za našo strateško zgodbo, vsekakor pa na to področje gledamo zelo široko in se na vsakem koraku trudimo, da bi igrifikacijo vključili v vsakodnevno komunikacijo z našimi kupci in ostalimi partnerji,« sklene Butara.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji