• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tudi James Bond pije brezalkoholno pivo

Nizozemska pivovarna Heineken že dvajset let sodeluje s filmsko franšizo James Bond, znameniti vohun pa si v oglasih tokrat zaželi brezalkoholno pivo, saj vendarle dela.

»No time to die«, novi film iz serije o enem od najbolj znanih vohunov vseh časov, bodo premierno predvajali aprila, dva oglasa pa sta že na ogled. V krajšem, ki traja le 15 sekund, lahko spremljamo igralca Daniela Craiga, ki mu v odmoru med snemanjem natakar ponudi koktajl, Craig pa si namesto njega zaželi Heinekenovo brezalkoholno pivo. »Delam,« pojasni natakarju. 

V drugem oglasu lahko vidimo, kakšno je življenje igralca, ki enkrat upodobi Jamesa Bonda - s to vlogo ga namreč povezujejo do konca življenja. 

V Heinekenu pravijo, da so se z oglasoma želeli lotiti predsodkov, ki jih ima veliko pivcev glede brezalkoholnega piva. Ciljna skupina oglaševalske akcije so posamezniki, stari med 25 in 30 let, želijo pa se dotakniti tudi mlajše generacije, ki morda še ni dovolj stara za pitje alkohola, a se tej starosti že bliža. Poleg tega je njihov cilj povečanje ugleda blagovne znamke Heineken tudi zunaj Evrope, kjer je trenutno manj prepoznavna. »Ljudem želimo približati našo blagovno znamko, ugotovili pa smo tudi, da nam koristi, da nas že tako dolgo povezujejo s franšizo Jamesa Bonda,« pravi Hans Erik Tuijt, ki je pri Heinekenu direktor globalnih sponzorstev.

Oglasa bodo predvajali na televiziji, spletu in družbenih omrežjih.