MM-ova akcija 2019: »Sanje se lahko uresničijo v petek« Loterije Slovenije
Bralci in sledilci Marketing magazina na Facebooku ste za MM-ovo oglaševalsko akcijo leta 2019 z 225 glasovi izbrali akcijo »Sanje se lahko uresničijo v petek«, ki jo je za Loterijo Slovenije ustvarila agencija Grey Ljubljana.
AMPAK: Big Bangova akcija »Big Bang UAU«, ki je nastala v sodelovanju z agencijo Renderspace, je zabeležila le en (!) glas manj.
Loterija Slovenije in Grey Ljubljana sta za mednarodno igro na srečo Eurojackpot zasnovala celostno oglaševalsko akcijo »Sanje se lahko uresničijo v petek«, ki je znova v obliki muzikala, kar je po mnenju avtorjev eden od močnejših in prepoznavnejših elementov blagovne znamke. »V njem junaki sanjajo o življenju po velikem dobitku in si naslikajo vsak svoje najbolj nore sanje,« pravijo pri Loteriji Slovenije. Oglase so naslonili na dejstvo, da Eurojackpot vsakemu igralcu omogoča sanjarjenje, ki se začne že z vplačilom kombinacij – in to vsak petek znova.
Še enkrat poudarjamo, med zmagovalcem in drugouvrščenim je bil le glas razlike!
Akcija »Big Bang UAU« je nastala na podlagi poglobljenih uvidov o uporabnikih. Gre za dolgoročno platformo, ki v ospredje postavlja navdušenje nad vsakodnevno uporabo naprav. »Rezultat je spoznanje, da je tehnologija več kot zgolj sesalniki, mešalniki in telefoni. So podaljški nas samih. Včasih nam olajšajo opravilo, ga popestrijo ali nas preprosto pustijo odprtih ust. Čeprav je odrazov navdušenja toliko, kolikor je ljudi, je vsem skupno, da so preprosto 'uau'. Prav to je postalo osnovna pozicija blagovne znamke Big Bang, ki je narekovala poimenovanje obnašanja, ki za zdaj še nima ustreznih izrazov. Ker ima navdušenje vsak dan več imen, se bo komunikacija z vedno novimi besedami nadaljevala in dopolnjevala na družbenih omrežjih, dogodkih, v katalogih in na drugih kanalih,« so povedali v Big Bangu.
Končni rezultati po številu glasov/všečkov:
- »Sanje se lahko uresničijo v petek«, oglaševalec: Loterija Slovenije, agencija: Grey Ljubljana (225)
- »Big Bang UAU«, oglaševalec: Big Bang Slovenija, agencija: Renderspace (224)
- »Kras – Jutro na Krasu«, oglaševalec: Kras, agencija: Bright (103)
- »Že 70 let vstopamo v vaša življenja«, oglaševalec: Mercator, agencija: Arnoldvuga (89)
- »Med vrsticami«, oglaševalec: A1 Slovenija, agencija: Grey Ljubljana (81)
- »Pobuda gledališki tolmač«, oglaševalec: NLB v sodelovanju z Društvom gluhih in naglušnih Ljubljana, agencija: Grey Ljubljana (75)
- »Dom je tam, kjer so ljudje, ki nam pomenijo največ«, oglaševalec: NLB, agencija: Grey Ljubljana (67)
- »Bagel s Petrola«, oglaševalec: Petrol, agencija: Agencija 101 (40)
- »Sex tape, ki to ni bil«, oglaševalec: Onkološko društvo OnkoMan, agencija: Pristop (30)
- »Siroljub priporoča«, oglaševalec: Ljubljanske mlekarne, agencija: Agencija 101 (11)
Kako smo/ste izbirali?
Uredništvo je v ožji izbor uvrstilo 10 od skupno 147-ih oglaševalskih akcij, ki so bile v letu 2019 objavljene v rubriki Izbor MMeseca na spletni strani MM. Bralci in sledilci MM-a ste lahko na naši strani na Facebookumed 13. in 15. januarjem 2020 glasovali za svojega favorita.