• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dove slavi (kosmate) pazduhe

Kozmetična znamka Dove je znana po tem, da v svojih oglasih pogosto uporablja resnične ženske, ki niso videti kot manekenke, ampak imajo kakšen kilogram preveč. Tokrat pa so se v oglasih za dezodorante namesto na kilograme osredotočili na poraščenost.

V oglasih, ki so delo agencije Ogilvy UK, pravijo, da za ženske pazduhe že predolgo velja stereotip, da so popolne le, kadar so popolnoma depilirane in gladke. »Vsi smo različni in vsi smo normalni. Zdaj je čas, da pozabimo na vsa pravila in pustimo ženskam, da uživajo takšne, kot si želijo biti,« pravijo pri blagovni znamki Dove. V oglasu nastopa 13 žensk, ki pravijo, da idealne pazduhe ne obstajajo in da je ta del telesa lahko lep v vseh svojih oblikah – gladko obrit, poraščen, okrašen z bleščicami in tetovažami ali celo, kadar ženska trpi za katero od kožnih bolezni.  

Namen oglasa je povečati samozavest žensk. »Gledati skupino samozavestnih žensk, ki delijo svoje zgodbe in so tako močne, je zelo navdihujoče. Pazduhe so del telesa, ki ni tako izpostavljen, a raziskave kažejo, da se mnogo žensk z njihovim videzom zelo obremenjuje. Upamo, da bodo zaradi te oglaševalske akcije sprejele svoje pazduhe prav takšne, kot so,« je povedala Kath Swallow, globalna podpredsednica za deodorante Dove v podjetju Unilever. »Pripovedovanje močnih zgodb resničnih ljudi je bilo od nekdaj v središču blagovne znamke Dove. Ženske pazduhe so bile predolgo tabu in vesel sem, da se Dove te teme dotika na tako osvobajajoč način,« je dodal Dede Laurentino, globalni izvršni kreativni direktor v agenciji Ogilvy UK.