otp
Aktualno

Prenova SKB: Nov lastnik in preobleka, nespremenjene usmeritve in vrednote

Ob zaključeni prodaji banke SKB in njenih hčerinskih družb madžarski banki OTP je SKB decembra prevzela tudi celostno grafično podobo nove lastnice. O tem, zakaj se je »obarvala« v med slovenskimi bankami pogosto zeleno...

Spekter barv med bankami je zelo ozek

Kot je za MM povedala Lara Berlec, prenova zajema vse komunikacijske materiale in kanale banke, torej digitalne in fizične poslovalnice. Ime banke ostaja, nova sta logotip in celostna grafična podoba. Zelena barva izhaja iz celostne grafične podobe OTP. Številni bralci so nam ob tem namignili, da nova podoba spominja na podobo Sberbank. »Nova podoba SKB banke je skladna s podobo nove lastnice OTP, ki pa ni povezana s Sberbank. V slovenskem prostoru imajo poleg SKB zeleno barvo v svoji podobi tudi Delavska hranilnica, Lon banka, Sberbank in delno tudi Intessa. Druge banke večinoma uporabljajo modro in rdečo barvo, tako da je spekter barv med bankami zelo ozek. Ampak, kot rečeno, je zelena barva SKB banke prevzeta od nove lastnice.«

Proces prenove še ni končan

Pri procesu lokalizacije oziroma prenosu na slovenski trg sodelujejo tako z internimi oblikovalci kot tudi (zunanjo) agencijo Futura DDB, s katero so sodelovali že pred zaključkom prodaje. »Prenova bo končana predvidoma v 6-ih mesecih, o spremembi lastnika in novi podobi pa sporočamo tako preko medijev kot tudi neposredno strankam in  celotni javnosti. Trenutno poteka oglaševalska akcija z zunanjim oglaševanjem in digitalnimi mediji, s katero predstavljamo svojo novo podobo. Tej bodo v prihodnjih mesecih sledile še druge oglaševalske akcije, ki bodo sporočale ne le o naši novi blagovni znamki, temveč tudi o ponudbi za različne segmente strank,« pojasnjuje sogovornica.

Nova lastnica omogoča stabilnost in dolgoročno rast

Čeprav SKB spreminja barvo, sogovornica poudarja, da banka ostaja zvesta svojim usmeritvam in vrednotam, ki so prispevale k dosedanjemu uspešnemu poslovanju banke, ki je z 8,3-odstotnim tržnim deležem in več kot 200 tisoč strankami danes četrta največja banka v Sloveniji. Tudi njeni hčerinski družbi bosta še naprej delovali kot SKB Leasing in SKB Leasing Select. »SKB banka je v letu 2019 že osmič v devetih letih prejela priznanje ugledne revije The Banker »Banka leta v Sloveniji« ter priznanje »Najboljša banka 2019 v Sloveniji« s strani Global Finance. SKB je dobila novo strateško lastnico z dolgoročno vizijo razvoja, kar nam bo omogočalo stabilnost in dolgoročno rast. Naš cilj je, da s ponudbo novih in inovativnih rešitev postanemo prva izbira za naše stranke, zato načrtujemo razvoj banke v smeri digitalizacije in optimizacije poslovnih procesov.«

Kljub tujemu lastniku ostajajo zavezani družbeni odgovornosti in lokalnemu okolju

Pomemben steber nadaljnjega razvoja banke so tudi zaposleni, ki po besedah Berlečeve v največji meri prispevajo k zadovoljstvu strank. »Še naprej ostajamo zavezani projektom družbene odgovornosti in lokalnemu okolju, kot glavni sponzor Olimpijskega komiteja Slovenije in podpornik urbanega čebelarstva. Še naprej bomo podpirali projekte, ki spodbujajo trajnostni razvoj in sodelovanje z okoljem, v katerem delujemo in poslujemo. Stranke pričakujemo v novih barvah, z enako mero strokovnosti, udobja in prijaznosti,« sklene sogovornica.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji