• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mastercard predstavil prvo skladbo

Mastercard je lani predstavil zvočno identiteto blagovne znamke, ki so jo uporabili tudi kot osnovo za izdajo prvega singla. Do konca leta 2020 nameravajo izdati tudi svoj album.

Mastercard je na lanski podelitvi glasbenih nagrad grammy skupaj s pevko Camilo Cabello, nominiranko za grammy, razkril svojo zvočno identiteto. Postala je ključen element prepoznavnosti družbe. Odlikovala naj bi jo prepoznavna melodija, ki »bo še utrjevala občutek domačnosti«.

Kot so zapisali v sporočilu za javnost, skladba z naslovom Merry Go Round (sodelovali so s švedsko umetnico Nadine Randle) »pripoveduje zgodbo o novem začetku« in »neprecenljivih možnostih«. »Zvok je naslednja meja izražanja blagovne znamke in močan način doseganja potrošnikov preko strasti, ki nas povezuje vse,« je povedal Raja Rajamannar, direktor marketinga in komunikacij pri Mastercardu. Konec leta 2020 naj bi tako izšel tudi celoten album. 

Mastercardov marketinški oddelek je v svojem prizadevanju za blagovno znamko, ki jo potrošniki slišijo, vidijo in okusijo, v kratkem času izvedel za finančni sektor precej drznih in nenavadnih potez. Mednje sodijo pop-up restavracija in makroni, celostna grafična podoba brez imena družbe in seveda zvočna identiteta.

Razvoj Mastercardove zvočne identitete si lahko ogledate tukaj.