• Facebook
  • Twitter
  • RSS

ADC*E predstavlja največkrat nagrajena oglaševalska dela leta 2019

Evropski klub umetniških direktorjev (ADC*E) je v obliki spletnega zbornika »The Annual of Annuals« objavil najboljša oglaševalska in oblikovalska dela iz Evrope v zadnjem letu. Skupaj vključuje 289 del iz 25-ih držav, med katerimi so tudi tri slovenska.

V publikacijo so vključili tudi zmagovalce lokalnih (nacionalnih) tekmovanj, v slovenskem primeru torej prejemnike nagrad Slovenskega oglaševalskega festivala. Lani sicer nobeno slovensko delo ni prejelo nagrade ADCE, so pa tri od njih prišla v ožji izbor oziroma so na seznamu nominirancev. To so »Skrita soba pobega«, ki jo je za UNICEF Slovenija zasnovala Agencija 101, »#minus33%«, ki jo je za Eto Kamnik ustvarila agencija BPCS, in knjiga »JB restavracija«, ki jo je za restavracijo JB ustvarila Futura DDB s kreativnim direktorjem Žaretom Kerinom na čelu.

Vsa dela, vključno s tistimi iz prejšnjih let, najdete tukaj.