• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Zdaj je čas za izrabo novega potenciala«

Od 3. januarja 2020 zavarovalnci Adriatic Slovenica in Generali delujeta pod isto blagovno znamko in imenom. O procesu preznamčenja, ki je trajal od aprila 2019 in so ga zaokrožili s sloganom »Združeni pod okriljem leva«, smo se pogovarjali s predstavnikoma Generalija Svjetlano Almaš, vodjo marketinga in odnosov z javnostmi, in Matevžem Šmalcem, direktorjem uporabniške izkušnje.

Kot sta za MM povedala Svjetlana Almaš in Matevž Šmalc, so proces menjave blagovne znamke izvedli v dveh korakih, z vsemi zalednimi procesi, kot sta harmonizacija procesov in sistemov, pa je potekal od aprila 2019. »V prvi fazi, torej od maja 2019 pa vse do združitve, je zavarovalnica Adriatic Slovenica uporabljala logotip s pripisom Skupina Generali. Druga faza pa sovpada s formalno združitvijo  obeh zavarovalnic, ki je bila 3. januarja 2020. Na ta dan smo začeli poslovati kot ena družba in pod enotno blagovno znamko Generali. Preznamčenje je v veliki meri že opravljeno, posamezne aktivnosti pa se bodo odvijale še do sredine januarja,« pojasnjuje Almaševa.

Sočasno s preznamčenjem so po besedah sogovornikov poskrbeli tudi za primerno obveščanje vseh Generalijevih strank in partnerjev, v teku pa je tudi celostna oglaševalska akcija (o kateri si lahko podrobneje preberete tukaj). Pri tem so sodelovali z agencijama Pristop (marsikatero zanimivost o sodelovanju med Pristopom in Generalijem si preberite v intervjuju s Pristopovim izvršnim kreativnim direktorjem Aljošo Bagolo)  in Innovatif ter samostojno svetovalko za tržnokomunikacijske aktivnosti Ano Putrih. Šmalc poudarja, da so veliko dela opravili interno, torej s pomočjo sodelavcev in oblikovalske ekipe.»Novo leto smo začeli v združeni, močnejši zavarovalnici. Zdaj je čas za izrabo novega potenciala, ki ga bodo na koncu najbolj čutile prav naše stranke v obliki še inovativnejših, dostopnejših in prilagojenih storitev ter vrhunske uporabniške izkušnje.«