• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pepsi predstavil nov krovni slogan

Ameriški proizvajalec pijač Pepsi je slogan spremenil po dveh desetletjih. Po novem je to »That’s What I Like«.

V novo leto in desetletje gre Pepsi udarno, torej z novim sloganom in spremljajočo oglaševalsko akcijo. Pri največjem Coca-Colinem tekmecu poudarjajo, da je slogan nastal na podlagi »obširnih raziskav«.

Še bolj samozavesten je Todd Kaplan, Pepsijev podpredsednik marketinga. Prepričan je, da se ljubitelji Pepsija razlikujejo od tistih, ki prisegajo na druge gazirane pijače. »Gre za ene najbolj strastnih in zvestih ljudi in to ne le v odnosu do Pepsija. Dobro se počutijo v svoji koži, uživajo življenje in jih ne skrbi, kaj si drugi mislijo o njih,« je potrošnikom na dušo popihal Kaplan.

Raziskave naj bi med drugim pokazale, da je pri ljubiteljih Pepsija nekajkrat večja verjetnost, da bodo peli na karaokah, verižno gledali serije in ploskali na koncu filma. Na ta način deluje tudi prvi iz serije petih oglasov, ki sta jih pripravili oglaševalski agenciji Goodby in Alma. Prikazujejo navadne smrtnike, ki se »izgubijo v trenutku« (delavec na letališču si na primer da duška ob mahanju s svetlobnimi oznakami, varnost je obstranskega pomena), pri tem pa seveda uživajo v Pepsiju.