Zavarovalnici AS in Generali tudi uradno združeni pod enim imenom
S 3. januarjem 2020 sta se zavarovalnici Adriatic Slovenica in Generali združili v eno družbo, Generali zavarovalnico.
Gašper Meden
»Z razvojem novih digitalnih poti ter predvsem s celovito in kakovostno ponudbo premoženjskih, življenjskih, pokojninskih in zdravstvenih zavarovanj ter asistenčnih storitev se bo še bolj približala potrebam svojih strank. Za zavarovance obeh zavarovalnic vsa sklenjena zavarovanja ostajajo nespremenjena in v veljavi do poteka zavarovanja,« so v Generaliju zapisali v sporočilu za javnost.
Tržni delež bo znašal okrog 20 odstotkov
Kot nam je v intervjuju v 453. številki Marketing magazina (torej tik po prevzemu oziroma po opravljeni transakciji) zaupal Gregor Pilgram, glavni finančni direktor zavarovalnice Generali za področje Srednje in Vzhodne Evrope, z uspešno prenovo blagovne znamke in tržnokomunikacijskimi aktivnostmi pričakujejo še močnejše pozicioniranje na trgu. Sočasno se tudi na ravni Skupine Generali gradi pozicija blagovne znamke kot doživljenjskega partnerja Generalijevim strankam. »Generali izhaja iz največje tuje zavarovalnice s tržnim deležem okoli 5 odstotkov in se je z nakupom Adriatic Slovenice povzpel na drugo mesto na slovenskem zavarovalniškem trgu. Glede na podatke bo tržni delež znašal okoli 20 odstotkov. S tem se bo položaj zavarovalnice v Sloveniji in v regiji popolnoma spremenil, saj postajamo eden od večjih igralcev.«
Zavarovalnica Generali je v sodelovanju z agencijo Pristop z z oglaševalsko akcijo »Zaupaj v svojo pot« novembra poudarjala pozicijo prve zavarovalnice po zadovoljstvu strank in po zadovoljstvu pri uveljavljanju škodnih zahtevkov.