• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MModerni seminar: Kreativnost, prosim

Marketing magazin organizira posebni, ekskluzivni MModerni seminar z Aljošo Bagolo, ki je v celoti prilagojen oglaševalcem in komunikatorjem. V prvi vrsti bo MModerni serminar namenjen pregledu številnih Aljošinih oglaševalskih projektov, seveda pa tudi izgorelosti in smislu dela. Dogodek z naslovom »Kreativnost, prosim« bo potekal v torek, 28. januarja 2020, v ljubljanskem hotelu Intercontinental.

MModerni seminar je namenjen vsem, ki želite podrobneje spoznati, kako deluje oglaševalski in kreativni um. Kako poiskati, določiti in v sporočila prevesti najbolj primerne ideje za komuniciranje idej, pobud, storitev in izdelkov. Na seminarju boste lahko od blizu spoznali, kako sprejemati odločitve, kako zanje navdušiti sodelavce in - jasno - naročnike. Pa tudi, kako razmišljati o ljudeh, ki so jim sporočila namenjena.

MModerni seminar bo potekal v treh delih. Prvi del bo namenjen pregledu števinih projektov, ki jih je v 15-letni oglešavalski karieri ustvaril Aljoša s sodelavci. V drugem delu bo govoril o oglaševanju in izgorelosti. V zadnjem, tretjem, delu pa boste na vrsti vi, udeleženci seminarja, ki se boste lahko z Aljošo pogovarjali.

Vsi udeleženci prejmete knjigo Kako izgoreti z originalnim avtorjevim podpisom. 

Aljoša Bagola je eden od najpogosteje nagrajenih kreativnih direktorjev – tudi pri MM-u smo ga večkrat imenovali za kreativnega direktorja leta in nedavno še desetletja, vsekakor pa je tudi najbolj znani predstavnik kreativne industrije v Sloveniji izven naše industrije. Za piko na i je prav ob izteku leta izdal še svoj knjižni prvenec Kako izgoreti. Simboliko naslova in vsebino knjige sicer lahko vsak razume po svoje, a uspeha ne gre spregledati. Knjiga je bila razprodana v desetih dneh, na policah pa so že knjige iz ponatisa. Kot so nam povedali v založbi Mladinska knjiga, kjer so jo izdali, je bilo najprej natisnjenih 2300 izvodov, v ponatisu dodatnih 3000, do konca decembra pa jih bo še 2500; skupaj torej 7800 izvodov.

»Ko sem po izgorelosti svoje kolumne v Marketing magazinu usmeril v terapevtsko pisanje oziroma nekakšno samoobravnavo, je to v hipu podeseterilo branost. To je bil pokazatelj, da je morda področje izgorelosti in duševnega zdravja tabuizirano. In kot rad povem, vsak tabu 'buta'. Zato sem želel, da se začne o tem govoriti in odstirati tančico za tančico, izkušnjo za izkušnjo. Čeprav so bili naši predniki tlačani, to še ne pomeni, da pa moramo mi potlačevati,« v intervjuju v novem MM-u pripoveduje Bagola.

PREDAVATELJ: Aljoša Bagola

KDAJ: 28. januar 2020, med 9:00 in 11:30, v hotelu Intercontinental (Ljubljana)

PRIJAVI SE NA: [email protected], tel: 01 43 45 640

CENA SEMINARJA: redna cena 125 € + DDV, za MM naročnike 100€ + DDV. Vsi udeleženci MModernega seminarja prejmejo brezplačno knjigo.