• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Iggy Pop, poležavanje na plaži in najhujši teden v življenju

Britanski turistični portal On the Beach je za zimsko oglaševalsko akcijo »Everything's Better on the Beach« za pripovedovalca izbral ameriškega pevca Iggyja Popa, ki gledalca mojstrsko pelje med bizarnim in šaljivim.

Londonska oglaševalska agencija Uncommon je zasnovala serijo treh televizijskih oglasov, kjer spremljamo tri posameznike pri lagodnem uživanju na plaži. Še nekaj imajo skupnega. Vsi imajo namreč najhujši teden v življenju. Sally je na primer ugotovila, da njeni starši spijo z njeno najboljšo prijateljico, Jessica pa je po nesreči zastrupila celo šolo, ki jo obiskuje njen sin.

V resnici pa glavno vlogo igra oziroma govori pripovedovalec z glasom Iggyja Popa. Čeprav se igralci v oglasih praktično ne premaknejo, pa je as v rokavu prav ameriški zvezdnik. S svojim načinom pripovedovanja vas bo v minuti popeljal od točke, ko se boste spraševali, kaj pravzaprav gledate, pa do zavisti, ker so igralci v oglasu na plaži, vi pa ne.

»Naročnik je z nami delil ambicije, da se malce poigramo s predvidljivo kategorijo. En sam kader z Iggyjevo pripovedjo bo v času božičnih praznikov nedvomno izstopal. Kampanja namreč govori ustvarjanju prostora za nekaj precej »umazanih« zgodb. Včasih pač zmagajo besede. S povedanim včasih lahko narediš nekaj, kar s sliko ne moreš,« je povedal Nils Leonard, ustanovitelj agencije Uncommon.