• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Coca-Cola obuja funkcijo direktorja marketinga

Zaradi nove globalne strukture ima ameriška proizvajalka gaziranih pijač ponovno direktorja marketinga. To je Manuel Arroyo, ki je do zdaj pri Coca-Coli skrbel za poslovanje na območju Azije in Pacifika.

Pred dvema letoma je Coca-Cola presenetila strokovno javnost in po velikem prestrukturiranju ukinila funkcijo direktorja marketinga (CMO) oziroma jo je razbila na več različnih funkcij. Njenemu zgledu so sledile številne druge korporacije, vključno z McDonald’som. Zaradi takšnih in podobnih potez smo se tudi v MM-u spraševali, ali to pomeni zaton delovnega mesta direktorja marketinga. S sogovorniki smo ugotovili, da ta nikakor ne umira, se pa vsekakor spreminja.

Kakor koli, pri Coca-Coli so (spet) obrnili ploščo in na položaj direktorja marketinga imenovali Manuela Arrayo. Imenovanje pomeni tudi integracijo marketinških oddelkov, saj bo Arrayo tako bdel nad kreativnim, podatkovnim, operativnim in oblikovalskim oddelkom.

Še posebej zanimivo je tudi pojasnilo, zakaj so se odločili za integracijo marketinške funkcije. Marketing (na globalni ravni) želijo namreč »zbližati« z operativnim delom. »Vemo, da se potrebe potrošnikov spreminjajo vedno hitreje, zato je za podjetje ključno, da se lahko temu primerno odzove in prilagodi,« je povedal James Quincey, direktor Coca-Cole.

Skratka, obrazložitev je praktično identična tistim, ki so zagovarjale »razbitje« oziroma spreminjanje mesta direktorja marketinga, saj so želeli dati večja pooblastila lokalnim direktorjem in novim funkcijam, kot sta direktor rasti (ang. chief growth officer) in direktor strank (ang. chief customer officer).