• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Štartaj Slovenija: Hit produkt 2019 je naravna gazirana pijača BeLife kombuča

Ob zaključku četrte sezone vseslovenske podjetniške spodbude »Štartaj Slovenija« so Spar Slovenija, medijska hiša Pro Plus in oglaševalska agencija Formitas s pomočjo kupcev izbrali Hit produkt 2019. To je naravna gazirana pijača BeLife kombuča, ki jo ustvarjata brata Mirza in Zlatan Ljubijankić.

Podjetniki četrte sezone Štartaj Slovenija

»Občutki so nepopisni, sva polna emocij. Skozi cel projekt je bil najin cilj priti do pogodbe in postati partner s Spar Slovenija, najino delo pa se zdaj šele začenja. Postavila sva nov mejnik tako v osebnem življenju kot tudi za BeLife. Vse to sva dosegla s trdim delom in vztrajnostjo, izredno hvaležna pa sva vsem kupcem, ki ste nama to omogočili. Brez vas nama to ne bi uspelo,« sta povedala brata Ljubijankić.

Spar Slovenija je osmim slovenskim ustvarjalcem v svojih megamarketih omogočil ekskluzivno prodajno polico, njihove podjetniške zgodbe pa so predstavljali v oddajah na POP TV. 

Na policah Sparovih centrov lahko poleg BeLife gombuče preverite naslednje izdelke iz četrte sezone:

  • mesne in zelenjavne omake Alla Luigi;

  • globoko zamrznjen 100-odstotno rastlinski burger Altburger;

  • poučno igračo GOGIX;

  • magnezijevo kremo Magea;

  • globoko zamrznjen narastek iz čokolade Moj Sufle;

  • naravno organsko gnojilo Vermipur in

  • mešanico za hitro pripravo uravnoteženega obroka Zivabowl.