• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Eurobest 2019: agencija leta je AMV BBDO

Na 32. evropskem festivalu kreativnosti Eurobest med zmagovalci ni večjih presenečenj, saj so večinoma slavili stari znanci letošnjih oglaševalskih festivalov. Največ velikih nagrad, kar pet, je dobila provokativna akcija »Naj živi vulva« (»Viva La Vulva«), ki so jo zasnovali v londonski agenciji AMV BBDO. Med nagrajenci ni prijaviteljev iz regije.

 Provokativni oglas »Naj živi vulva« je za blagovno znamko ženskih higienskih izdelkov Libresse ustvarila agencija AMV BBDO. Prejela je 5 od skupno 23 velikih nagrad, in sicer v tekmovalnih skupinah celostnih akcij, zdravja, televizijskih oglasov, kreativne strategije in veliko nagrado za spremembo. Akcija temelji na spoznanju, da več kot polovica žensk občuti pritisk, da bi morale njihove genitalije izgledati drugače. Zato so se pri Libresse odločili, da se zavzamejo proti predsodkom o ženskih genitalijah in pritiskom po njihovem »popolnem« videzu. Ženske opogumljajo z različnimi podobami in prispodobami genitalij ob spremljavi pesmi Take Yo Praise pevke Camille Yarbrough.

Po dve veliki nagradi je dobilo pet akcij, prav tako vse »zvezde« oglaševalskih festivalov v letu 2019. Vsem je skupna družbeno odgovorna komponenta, ki so jo spretno uporabili v poslovne namene oziroma za povečanje prodaje. Prva takšna akcija je »ThisAbles«, ki jo je za Ikeo zasnovala agencija McCann Tel Aviv. Veliki nagradi je dobila v skupini aktivacij in oblikovanja. Naslednja je »Knjiga tamponov: knjiga proti davčni diskriminaciji« (»The Tampon Book: A Book Against Tax Discrimination«), ki jo je za organizacijo The Female Company ustvarila agencija Scholz & Friends Berlin. Nagradi je dobila v tekmovalnih skupinah neposrednih akcij ter založništva in tiskanih oglasov. Volkswagnovi digitalni akciji »Cestne zgodbe« (»Road Tales«), ki je delo agencije Isobar, je žirija podelila veliki nagradi za najbolj kreativno rabo podatkov in zabavo. »Pobuda E. V. A.« (»The E.V.A. Initiative«), ki jo je za avtomobilsko znamko Volvo zasnovala švedska agencija Forsman & Bodefors, veliki nagradi prejme v skupinah digitalnih akcij in odnosov z javnostmi. Veliki nagradi v kategorijah kreativne spletne trgovine in inovacij pa je dobila »Kreditna kartica z ogljikovim limitom« (»Do Black – The Carbon Limit Credit Card«) za švedsko finančno-tehnološko podjetje Doconomy, ki so jo ustvarili v švedski agenciji RBK Communication.

Vse zmagovalce in finaliste najdete na povezavi.

 

Posebnost 32. izvedbe festivala je v tem, da so organizatorji Eurobesta, družba Ascential Events, ki pripravlja tudi festival Cannes Lions, ukinili tako konferenčni del kot tudi podelitev nagrad.