• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ni Božička? Ni panike!

Litvanska prestolnica Vilna te dni turiste vabi s kombinacijo božično-turistične oglaševalske akcije, kjer se predstavlja kot nadomestno Božičkovo mesto. A tokrat v ospredju ni dobri mož, temveč njegovi oboževalci.

Oče britanske družine Božičkovo domovanje v finski regiji Lapland po pomoti zamenja za Litvo (ker, kot pravi, zveni podobno). Tudi ko dejansko pristanejo v Vilni in ostalim članom hitro postane jasno, da niso na pravem kraju, oče trdno vztraja pri svojem. Povezave z dobrim možem vidi povsod. Mimo vozeči vlakec so zanj Božičkove sani, košarkarji v reprezentančnih trenirkah njegovi palčki, vodovodna cev pa njegova pipa.

Vilna kot evropska G-točka

Tokratna akcija ni prva, s katero poskuša litvanska prestolnica privabiti tuje turiste. Na začetku avgusta leta 2018 so začeli z akcijo »Vilna, evropska G-točka« (»Vilnius, The G-spot of Europe«), ki je močno razburila predvsem vernike in konservativni del tamkajšnje družbe. Svojo prestolnico Vilno so namreč razglasili za evropsko G-točko (ja, »tisto« točko), oglas pa podkrepili s sloganom »Nihče ne ve, kje je. Toda ko jo najdete, je to neverjetno.«