• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Publicis Groupe bo pomagal pri preobrazbi Nivee

Pri blagovni znamki Nivea podjetja Beiersdorf so prepričani, da je čas za preobrazbo. Proces preobrazbe te znamke, ki deluje že od leta 1911, so zaupali Publicis Groupe, ki so jo izbrali za svojo novo globalno agencijo in partnerja za marketinško preobrazbo. Partnerstvo se bo uradno začelo januarja 2020.

»Ta odločitev je pomemben mejnik pri naših prizadevanjih za preobrazbo blagovne znamke Nivea. Publicis Groupe ima prepričljive veščine in znanja s področju razvoja strategij in ustvarjanja navdihujočih, prepričljivih in kreativnih idej. Prepričani smo, da smo našli pravega partnerja, s katerim bomo še pospešili rast podjetja Nivea z marketinško odličnostjo, usmerjeno k potrošnikom,« je ob tej priložnosti povedal Asim Naseer, direktor marketinga za Niveo.

Publicis Groupe je za povečanje uspešnosti in učinkovitosti marketinških dejavnosti Nivee posebej zasnoval tako imenovani model 'Power of One'. Agencija, ki so jo ustanovili za novega naročnika, se bo imenovala One Touch in bo prisotna na štiridesetih trgih, z največjimi pisarnami v New Yorku, Sao Paulu, Cape Townu, Dubaju, Mumbaiju, Šanghaju, Bangkoku, Moskvi in ​​Hamburgu.